SAL hakee uutta toiminnanjohtajaa
29.5.2017 klo 10:13

Ampumaurheiluliitto hakee uutta toiminnanjohtajaa.

Suomen Ampumaurheiluliitto (SAL) on maamme urheilutoiminnan vanhimpia ja menestyksekkäimpiä lajiliittoja. Se on perustettu vuonna 1919 eli se viettää kahden vuoden kuluttua 100-vuotisjuhlavuottaan. Ampumaurheiluliittoon kuuluu 301 jäsenyhdistystä, joissa on noin 34 000 jäsentä. Liiton toiminnan tarkoituksena on edistää ja kehittää ampumaurheilua Suomessa sekä vaikuttaa että osallistua kansainväliseen ampumaurheilutoimintaan. Liiton toiminnan perustana ovat eettiset arvot ja urheilun reilun pelin periaatteet.

Nykyisen toiminnanjohtajamme jäädessä eläkkeelle syksyllä 2017 haemme uutta

TOIMINNANJOHTAJAA

Tehtävässä vastaat Suomen Ampumaurheiluliiton strategian toteuttamisesta, toiminnan kannattavuudesta ja kehittämisestä sekä toimiston henkilöstön johtamisesta. Toimit tiiviissä yhteistyössä harrastajien ja aktiiviurheilijoiden lisäksi seurojen, valmentajien sekä muiden liittojen ja kansainvälisten järjestöjen kanssa. Kehität ja ylläpidät hyviä yhteiskuntasuhteita poliittisiin päättäjiin ja virkamiehiin.

Odotamme sinulta kokemusta ja näyttöjä tulosvastuullisesta johtamisesta ja hyvästä henkilöstöjohtamisesta. Sinulla on mielellään kokemusta myös järjestö- tai yhdistystoiminnasta sekä osaamista liikunnan ja urheilun parissa. Kansainvälisten suhteiden hoitaminen edellyttää vahvaa englannin kielen taitoa. Olet sujuva ja vakuuttava viestijä ja esiintyjä. Sinulla on erinomaiset vuorovaikutustaidot ja olet taitava verkostoituja. Olet organisointikykyinen ja viet määrätietoisesti hankkeet päätökseen. Arvostamme kehittämismyönteisyyttä ja uudistamishakuisuutta. Sinulla on innostunut ote työhösi ja osaat motivoida muita.

Tunnetko vahvaa paloa ja rakkautta urheilua kohtaan? Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen, laaja-alaisen ja haasteellisen tehtäväkentän urheilun parissa sekä mahdollisuuden vaikuttaa yhteiskunnallisesti.

Lisätietoja tehtävästä antaa SAL:n hallituksen puheenjohtaja Vesa Nissinen ma 5.6. klo 10-13.30, puh. 029 955 0100. Muina aikoina voit olla yhteydessä MPS-konsultteihin Sani Kaajakseen ja Marjatta Rätyyn, puh. 020 746 9400. Täytä hakemuslomake palkkatoiveineen ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si osoitteessa uratori.mps.fi 11.6.2017 mennessä.