Suomesta 30 urheiluampujaa Bakun EM-kisoihin
20.6.2017 klo 20:01

Satu Mäkelä-Nummela edustaa Suomea naisten trapissa. (Kuvat: Lassi Palo)

Ampumaurheiluliitto on nimennyt 30 urheiluampujaa Bakussa heinä-elokuussa järjestettäviin EM-kilpailuihin.

Sami Aaltonen nimettiin poikien skeetiin.

Suomalaiset urheiluampujat antoivat viime viikonvaihteessa viimeiset EM-näyttönsä, ja Ampumaurheiluliitto nimesi maanantaina Suomen kisajoukkueen. EM-kilpailut ovat 21.7.-3.8. Azerbaidzhanin Bakussa. Siellä kilpaillaan 25/50/300m kivääri- ja pistoolilajeissa sekä haulikossa ja liikkuvan maalin lajeissa.

Suomen EM-joukkueessa on kaikkiaan 30 urheilijaa. Heistä 17 on haulikkoampujia, kymmenen kivääriampujia ja kolme liikkuvan maalin ampujia.

Bakun EM-kisojen avajaiset ovat lauantaina 22. heinäkuuta, ja viimeiset mitalit jaetaan torstaina 3. elokuuta.

25/50/300m kivääri- ja pistoolilajien sekä haulikon ja liikkuvan maalin EM-kilpailut
21.7.-4.8. Baku, Azerbaidzhan

Suomen joukkue

Kivääri (10)