Vielä ehdit ilmoittautua 15. syyskuuta alkavaan I tason valmentajakoulutukseen – ilmoittautuminen päättyy tänään!
15.8.2017 klo 09:08

I tason valmentajakoulutus alkaa 15. syyskuuta

Tarkkuuslajit (ammunta, curling, jousiammunta ja keilailu) jatkavat yhteistyötä valmentajakoulutuksessa ja järjestävät neljännen yhteisen 1-tason valmentajakoulutuksen syksyllä 2017. Tarkkuuslajit (ammunta, curling, jousiammunta ja keilailu) jatkavat yhteistyötä valmentajakoulutuksessa ja järjestävät yhteisen 1-tason valmentajakoulutuksen alkaen 15. syyskuuta 2017.

Koulutus sisältää yhteensä kolme lähijaksoa (pe-su), joista kaksi on yleisjaksoa ja kolmas toteutetaan lajikohtaisesti erillisenä. Koulutus sisältää lähijaksojen lisäksi oppimistehtävän.

Koulutuksessa painotetaan tiedon soveltamista käytännön valmennustyöhön. Koulutuksen aikana harjoitellaan valmentajan taitoja yhdessä muiden kurssilaisten kanssa.

1. Lähijakso Urheilijan harjoittelun perusteet (19t)
15.–17.9.2017, Kuortane
• Psyykkinen valmennus
• Oppiminen ja opettaminen
• Lasten ja nuorten kehitys sekä harjoittelu
• Fyysinen harjoittelu
• Harjoittelun suunnittelu

2. Lähijakso Valmentaminen ja oppiminen 20.–22.10.2017, Kisakallio
• Valmentajan ominaisuudet
• Valmentaminen
• Opettaminen ja oppiminen
• Biomekaniikka pähkinänkuoressa
• Taitojen opettaminen

3. Lähijakso Lajitaitojen oppimisen perusteet (lajikohtaisesti)
• Ammunta, 10.-12.11.2017, Kisakallion Urheiluopisto

I tason valmentajakoulutuksen kurssikirja

Koulutuksen hinta
Koulutuksen hinta on 245 euroa/jakso sisältäen koulutuksen ja majoituksen täysihoidolla (2 hh). Koulutuksen lisäksi kokonaisuuteen kuuluu oppimateriaalina ”Lasten ja nuorten hyvä harjoittelu”-kirja, joka laskutetaan 1. koulutusjakson yhteydessä.

Ilmoittautumiset
Mukaan mahtuu kaikista tarkkuuslajeista enintään 15 valmentajaa/tarkkuuslaji ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli osallistujia tulee yli kiintiön, lajiliitot valitsevat osallistujat.

Ilmoittautumiset 15.8.2017 mennessä:
Kaikkien lajien ilmoittautumiset suoritetaan kootusti internetissä.

Ilmoittautumiseen tästä linkistä.

Ampumaurheilun tiedustelut