Risto Aarrekiven läksiäisiä vietettiin SAL:n toimistolla
26.10.2017 klo 16:23

Risto Aarrekivi ja puheenjohtaja Vesa Nissinen. (Kuva: Lassi Palo)

Ampumaurheiluliiton pitkäaikainen toiminnanjohtaja Risto Aarrekivi jää eläkkeelle lokakuun lopussa. Hänen läksiäisiään vietettiin liiton toimistolla torstaina.

Ampumaurheiluliiton toiminnanjohtaja Risto Aarrekivi jää eläkkeelle ensi viikolla. Hänen läksiäisiään vietettiin liiton toimistolla Helsingin Länsi-Pasilassa torstaina. Puheenjohtaja Vesa Nissinen kiitti Aarrekiveä tämän ”pitkästä rupeamasta” toiminnanjohtajana. Aarrekivi aloitti työnsä Ampumaurheiluliitossa helmikuussa 2000.

– Nyt tämä sitten päättyy, Aarrekivi sanoi.

Nissinen nosti Aarrekiven ansioista erityisesti esiin tämän tekemän työn eettisten ja tasa-arvoasioiden puolesta.

– Ne ovat liitossamme vahvoissa kantimissa, kiitos Riston, Nissinen sanoi.

– Mahtuu Riston uralle toki paljon muitakin hienoja asioita, kuten esimerkiksi olympiamitaleja. Toki työ on ollut välillä myös taistelua tuulimyllyjä vastaan. Tulevaisuus näyttää kuitenkin valoisalta, Nissinen totesi.

Anne Lantee aloittaa työt Ampumaurheiluliiton toiminnanjohtajana marraskuun 1. päivänä.

Lisää kuvia Ampumaurheiluliiton Facebookissa.