Ampumaurheilu apuvälinemessuilla Tampereella 9.-11.11.
9.11.2017 klo 11:20
Lassi Palo

Ampumaurheilun osasto on suosituimpia

Suomen Vammaisurheilu ja -liikunta VAU ry:n Liikuntamaa (E-halli) on Suomen suurin vammaisurheilun ja -liikunnan esittelytapahtuma, jossa voi testata liikuntalajeja ja niiden apuvälineitä yli 30 toimintapisteessä. Ampumaurheilu on mukana liikuntamaan monista lajeista. Ampumaurheilun ja P-HA:n haulikkokerhon  löytää E-hallista osastolta 16.

Apuväline 2017 Tampereen Messu- ja urheilukeskuksessa tarjoaa paljon tietoa vammaisen arjesta, apuvälinealan teknologisia uutuuksia, liikkumisen iloa ja arjen sujuvuutta. Paikalla on yli 200 näytteilleasettajaa. Esillä on ratkaisuja muun muassa esteettömään asumiseen, liikkumiseen sekä aistitoimintojen ja tiedonhankinnan helpottamiseen.

Tänä vuonna Liikuntamaassa ei perusmessujen tapaan niinkään ole ständejä vaan nimenomaisesti TOIMINTApisteitä. Lähestulkoon kaikkia lajeja ja välineitä voi kokeilla. Missään muualla Suomessa ei pääse kokeilemaan näin laajaa kirjoa vammaisurheilun ja -liikunnan lajeja ja sovelluksia yhdellä kertaa.

P-HA:n haulikkokerhosta opastajana Simo Mäkelä

Apuväline 2017 -tapahtuma on avoinna torstaista lauantaihin. Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa. Aukioloajat ovat to 9.11. klo 9-17, pe 10.11. klo 9–17 ja la 11.11. klo 9–16.
Näytteilleasettajat ja tapahtuman ohjelma löytyvät
osoitteesta www.apuvaline.info

Ecoaims