Uusi taloussihteeri aloittanut työnsä
4.12.2017 klo 14:37

Sanna Hellgrén.

Sanna Hellgrén, 48, aloitti joulukuun 1. päivänä työt Ampumaurheiluliiton taloussihteerinä.

Sanna Hellgrén on koulutukseltaan yo-merkonomi ja on työskennellyt aiemmin muun muassa Hobby Hallissa ja Stockmannilla laskutusneuvojana. Hän asuu perheineen Jokelassa.

Hellgrén päätti hakea Ampumaurheiluliittoon töihin, koska hän jäi keväällä työttömäksi tuotannollisista ja taloudellisista syistä.

– Hain syksyn ajan taloushallinnon lisäoppia, ja nyt osui ja upposi, kun sain tämän paikan! Haluan oppia uutta ja uusia tehtäviä. Nyt pääsen näkemään muutakin elämää, kuten urheilua.

Sanoit työhakemuksessasi, että olet ripeä, aikaansaava, numerotarkka ongelmien ratkoja. Mitä nämä käytännössä tarkoittavat?

– Numerot jäävät joskus kiusallisellakin tavalla mieleeni, enkä jää miettimään asioita, vaan haluan ratkaista asiakkaiden ongelmat, jotta he eivät jäisi pulaan.

Vapaa-ajallaan Hellgrén tykkää leipoa ja käydä ryhmäliikunnassa, kävelemässä ja lenkkeilemässä. Hänen poikansa pelaa jalkapalloa Jokelan Kisassa.

Mitkä ovat tärkeimmät joululahjatoiveesi ja uuden vuoden toiveesi?

– Haluan sisäistää uuden työni mahdollisimman hyvin ja pian, jotta pääsen näyttämään, että minusta on hyötyä.