Urheiluampuja 5/2017 on ilmestynyt
12.12.2017 klo 12:42

Ampumaurheiluliiton julkaiseman Urheiluampuja-lehden vuoden 2017 viimeinen numero on ilmestynyt. Lehti on 64-sivuinen, koska siinä ovat tämän vuoden SM-kilpailujen tulokset.

Urheiluampuja-lehdessä on laaja katsaus kauden päätöstapahtumasta Grande Finalesta. Pääjuttu on Vuoden ampumaurheilijaksi valitusta Teemu Rintalasta.

Paratrapin ME-mies Vesa Järvinen ja pitkän uransa lopettanut paralympiavoittaja Minna Leinonen kertovat kuulumisiaan, kuten myös kivääriampuja Aleksi Leppä ja practicalin Perttu Piironen. Euroopan ampumaurheiluliiton (ESC) varapuheenjohtaja Pekka Kuusisto kertoo lehdessä kansainvälisen ampumaurheilun suunnitelmista ja muutoksista.

Urheilija arjessa -sarjassa on vuorossa skeet-ampuja Marjut Heinonen. Urheiluampujassa on myös Ampumaurheiluliiton pitkäaikaisen toiminnanjohtajan Risto Aarrekiven läksiäishaastattelu. Hän jäi eläkkeelle lokakuun lopussa.

Seuraesittelyssä on Myllykosken Ampujat, ja Finaali-palstalla esitellään virolainen sporting-valmentaja Anti Järvelaid.

Sekä tietysti paljon muuta!

Urheiluampujan sähköinen versio: https://epaper.fi/read/4067/ev3zPdMa