SAL isännöi Helsingin Urheilutoimittajia
8.3.2018 klo 12:48

HUT:n puheenjohtaja Matti Hannula Ampumaurheiluliiton puheenjohtajan Vesa Nissisen ja toiminnanjohtaja Anne Lanteen kanssa. (Kuvat: Lassi Palo)

Ampumaurheiluliitto isännöi Helsingin Urheilutoimittajat ry:n vuosikokousta keskiviikkoiltana.

Ennen kokousta toimittajat tutustuivat urheilujärjestöjen uusiin Valimotie 10:n toimitiloihin. Tutustumiskierroksen jälkeen siirryttiin läheisiin kokoustiloihin.

Ampumaurheiluliitosta olivat paikalla puheenjohtaja Vesa Nissinen, toiminnanjohtaja Anne Lantee ja viestintäpäällikkö Lassi Palo.

Runsaat kaksikymmentä toimittajaa sai tietoiskun muun muassa lähiaikojen tärkeistä ampumaurheilutapahtumista.

Paikalla olivat kuulumisiaan kertomassa sekä viime vuoden parhaaksi ampumaurheilijaksi valittu Teemu Rintala että parhaaksi nuoreksi ampumaurheilijaksi valittu Cristian Friman.

Helsingin Urheilutoimittajat tutustumassa Ampumaurheiluliiton uusiin toimitiloihin.

Lisäksi Urheilutoimittajain Liiton puheenjohtaja, HUT:n jäsen Kalle Virtapohja kertoi urakastaan saattaa kansiin vuoden päästä 100 vuotta täyttävän Ampumaurheiluliiton historia.