Hae ampumaurheilun yläkouluakatemian leiritykseen Tanhuvaaran Urheiluopistolle
15.3.2018 klo 18:19

Tanhuvaaran Urheiluopiston valmennuskeskus toteuttaa yhteistyössä Olympiakomitean ja Ampumaurheiluliiton kanssa 7.-9.-luokkalaisille suunnattua yläkouluakatemian leiritystä. Leirityksen tavoitteena on urheilijana kasvaminen ja monipuolinen sekä laadukas harjoittelu. Leiritys antaa hyvän pohjan perusasteen suorittamisen jälkeen ponnistaa esimerkiksi urheilulukio -maailmaan!

Lukuvuonna 2018-2019 toteutetaan lajiryhmittäin neljän leirin malli. Leiritys on tarkoitettu tavoitteellista urheilu-uraa suunnitteleville 7.-9. luokkalaisille nuorille. Ammunnan lajiryhmään voivat hakea myös 2. asteella opiskelevat. Leirityksen tavoitteena on tavoitteellisen urheilijanpolun rakentamistyön aloittaminen ja sen kokonaisvaltainen tukeminen.

Ja tiedoksi,!
Ampumaurheilun yläkoululeiritys alkaa myös Kisakallion Urheiluopistolla ensi syksynä!

Leirien ajankohdat, hakeminen, Kisakallion Urheiluopiston leiritykseen jne. tiedotetaan huhtikuun aikana. Ampumaurheiluliiton ja Kisakallion urheiluopiston tiedotteilla.  Tiedustelut:  Timo Rautio, Ampumaurheiluliitto.

Ammunnan lajiryhmä haku Tanhuvaaran urheiluopistolle 1.5.2018 mennessä.
Täytä sähköinen hakulomake tästä.

Ampumaurheilun akatemialeiritys 2018-19
Tanhuvaaran Urheiluopisto pdf  Tanhuvaara 2018