Ilmoittaudu kiväärin ja pistoolin tehoryhmän kesäleirille Kouvolan Tyrriin
8.5.2018 klo 12:15

Tehoryhmän kesäleiri 2017 Salossa

Ampumaurheiluliiton tehoryhmän yhteisleiri järjestetään tänä kesänä Kouvolassa 4.-7. kesäkuuta kivääri- ja pistooliryhmille. Leiri järjestetään Tyrrin ampumakeskuksessa. Leirille ovat tervetulleita kaikki tehoryhmän urheilijat sekä henkilökohtaiset valmentajat ja huoltajat.Leirin avaus on maanantaina 4.6. klo 12.00 Tyrrin ampumakeskuksessa (os. 45410 Utti).
Leiri päättyy torstaina 7.6. iltapäivällä.

Majoitus on Hotelli Sommelossa, (Pallokentäntie 2, 45700 Kuusankoski).
Majoituksesta matkaa Ampumaurheilukeskukseen n. 20 km.

Ampumakeskuksen (Tyrri) tiedot löytyvät tästä linkistä:

Pistooliampujilla on myös käytössä Puhjonmäen ilma-aserata,
(Osonojantie 5, 45720 Kuusankoski). Tiedot löytyy tästä linkistä:

Leirin hinta urheilijalle on alustavasti 146 euroa sisältäen valmennuksen, majoituksen 2hh ja ruokailut (3xaamupala, 3xlounas ja patruunat). Huom. Päivällinen ja iltapala ovat omakustanteisia. Mikäli tulet leirille lyhemmäksi ajaksi, laskutusperusteena on urheilijalta 50 e/vrk ja ilman majoitusta ja ruokailuja 20 e/vrk. Huoltajan kustannukset ovat 135 euroa/leiri. Eli 45 e/vrk (sis. majoituksen ja ruokailut: aamupala ja lounas).

Ilmoittautumiset leirille perjantaihin 18.5. mennessä Ampumaurheiluliiton netin kautta tällä lomakkeella.