Taitokaari-Trap kuudennen kerran
13.5.2018 klo 20:35

Heidi Rämö vierailemassa Kokkovuoressa puolisonsa kanssa (vas.), mukana Kokkovuoren haulikkoampumakeskuksen ratamestari Janne Hokkanen, Pohjois-Hämeen Ampujien haulikkokerhon puheenjohtaja Pasi Lahtinen sekä haulikkokerhon entinen pitkäaikainen puheenjohtaja Hannu Haapaniemi.

Taitokaari-Trap järjestettiin lauantaina Lempäälässä kuudennen kerran, ja tässä asemansa vakiinnuttaneessa kansallisen trapin kilpailussa oli kisailemassa jälleen yli sata osanottajaa.

Erityispalkinnot parhaasta tuloksesta jaettiin tänä vuonna Y-sarjassa, N-sarjassa ja Y70-sarjassa. Naisten sarjassa palkintona oli Scandicin hotellilahjakortti ja yleisessä sekä Y70-sarjassa pääsponsori Taitokaari Oy:n lahjoittamat ja Alpensi Oy:n valmistamat aselaukut.

Erinomaisessa säässä ammutussa kilpailussa nähtiin hyviä tuloksia, ja järjestävän seuran Pohjois-Hämeen Ampujien Haulikkokerhon edustajatkin pärjäsivät kotikisoissaan hienosti.

Kilpailusta kuvattiin materiaalia kesäkuussa AlfaTV:llä esitettävään ohjelmaan, joka on kooste Kokkovuoren kevään ja alkukesän toiminnasta. P-HA:n haulikkokerho tuottaa ohjelman yhdessä yhteistyökumppaninsa Procam Oy:n kanssa. Lempäälän kunnanjohtaja Heidi Rämö oli paikan päällä tutustumassa Kokkovuoren toimintaan ja seuraamassa haulikkoammuntaa.

Taitokaari-Trap oli myös yksi Beretta 1-Cup -turnauksen osakilpailuista. Beretta 1-Cup on keväästä syksyyn jatkuva kansallisen trapin valtakunnallinen cup-kilpailu, joka järjestetään tänä vuonna kolmatta kertaa.

Lähde: P-HA:n tiedote

Taitokaari-Trap 2018 lopputulos-mediatulos