Suomesta 15 haulikkoampujaa EM-kilpailuihin
30.6.2018 klo 21:09

Ampumaurheiluliitto on täydentänyt haulikkolajien EM-joukkuetta, jonka lopullinen koko on viisitoista urheilijaa.

Haulikkolajien EM-kilpailut järjestetään Itävallan Leobersdorfissa 30.7.-13.8. Suomen Ampumaurheiluliitto nimesi kesäkuun 14. päivänä kisoihin viisi urheilijaa. Joukkuetta täydennettiin viimeisten näyttökilpailujen jälkeen, ja joukkueen lopullinen koko on viisitoista urheilijaa.

Suomen joukkueessa on yhdeksän trap- ja kuusi skeet-ampujaa.

Haulikkoampujien kesä jatkuu tiiviinä, sillä haulikkolajien viimeinen maailmancup on Yhdysvaltain Tucsonissa 9.-19. heinäkuuta. Kansainvälisen ampumaurheiluliiton (ISSF) joka neljäs vuosi järjestettävät kaikkien lajien MM-kilpailut ovat Etelä-Korean Changwonissa 31.8.-15.9.

Haulikkolajien EM-kilpailut
30.7.-13.8. Leobersdorf, Itävalta

Suomen joukkue

Trap (9)