Liittokokous 24.11.2018 Jyväskylässä
25.10.2018 klo 23:42
Anne Laurila

Suomen Ampumaurheiluliiton liittokokous pidetään lauantaina 24. marraskuuta 2018 alkaen klo 10.00 Jyväskylässä Scandic Jyväskylä City -hotellissa (Väinönkatu 3). Valtakirjojen tarkastus alkaa klo 9.00.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräisten asioiden lisäksi liittohallituksen esitys liiton sääntöjen muuttamisesta ja siihen liittyvästä vaalijärjestyksestä.

SAL:n kokoukseen on jäsenyhdistys oikeutettu lähettämään yhden äänivaltaisen edustajan sekä enintään yhden lisäedustajan. Lisäedustajalla on kokouksessa vain puheoikeus. Edustajalla tulee olla jäsenyhdistyksen antama valtakirja ja hänen tulee olla edustamansa paikallisyhdistyksen jäsen. Kukin liittokokousedustaja saa edustaa yhtä jäsenyhdistystä.

Jotta pystymme varaamaan oikean määrän tarjoiluja, pyydämme kokousedustajia ilmoittautumaan etukäteen 15.11.2018 mennessä osoitteessa www.ampumaurheiluliitto.fi/liitto/materiaalisalkku/liittokokous. Samasta osoitteesta löytyy myös liittokokousmateriaali, joka on postitettu kokouskutsun mukana jäsenyhdistyksille.

Tervetuloa kokoukseen!