Practical-parlamentti sekä jaoston palkitsemiset ja tunnustukset 2018
27.10.2018 klo 23:29
Max Käär

Practical-parlamentti 2018

Vuoden 2018 Practical lajiparlamentti on saatu päätökseen.

Puheenjohtaja ja Regional Director Mikael Ekberg esitti tilannekatsauksen kuluneesta vuodesta:

Suomi menestyi hienosti haulikko MM kilpailuissa, saavuttaen usean maailmanmestaruuden sekä henkilökohtaisia että joukkuemitalia. EU asedirektiivin kansallinen implementaatio on käynnissä ja vaikutukset toistaiseksi epäselvät. Liiton vaikuttaminen ei ollut niin aktiivisuutta kuin mitä Practicalin osalta olisi ollut tarpeellista. Tarhaa ja etenkin sen itsepalvelutoimintoja on kehitetty laajalti menneen vuoden aikana ja tullaan selvittämään mahdolliset integraatiot SAL tulosjärjestelmäprojektin ja Tarhan välillä. Sähköistä tuloslaskentaa on myös aktivoitu kuluneen vuoden aikana. Jaosto on osaltaan vaikuttanut lajin näkyvyyden nostamista liittovaltuustovaaleissa; mm. etelässä valittiin neljä practical-taustaista henkilöä.

Liiton toiminnanjohtaja vieraili myös Practical parlamentissa ja hänen kanssaan käytiin hyvää keskustelua monesta ajankohtaisesta asiasta.

Parlamentissa valittiin myös uusi jaosto, joka 2019 toimikaudelle on:

Mikael Ekberg
Taisto Takkumäki
Kim Leppänen
Max Käär
Peter Rönnberg
Aki Pakka

Varajäseniksi valittiin:
Marko Reinikainen
Mikael Kaislaranta

Jaoston palkitsemiset ja tunnustukset vuonna 2018

Vuoden ampujat ja jaoston tunnustukset 2018