Pekka Kuusisto ISSF:n hallitukseen
2.12.2018 klo 12:51

Pekka Kuusisto ISSF:n yleiskokouksessa. (Kuva: Risto Aarrekivi)

Raumalainen Pekka Kuusisto on valittu Kansainvälisen ampumaurheiluliiton (ISSF) hallitukseen. Valinta tehtiin tänään Saksan Münchenissä järjestettävässä ISSF:n yleiskokouksessa.

Kansainvälisen ampumaurheiluliiton (ISSF) yleiskokous jatkuu kolmatta päivää Saksan Münchenissä. Lauantaina valittiin ISSF:n valtuuston (council) jäsenet. Raumalainen Pekka Kuusisto valittiin valtuustoon. Kun kokous jatkui tänään, valitsi valtuusto keskuudestaan hallituksen jäsenet. Kuusisto valittiin hallitukseen.

ISSF valitsi perjantaina uudeksi puheenjohtajakseen Vladimir Lisinin ja pääsihteerikseen Alexander Ratnerin. Varapuheenjohtajat ovat Kevin Kilty (Irlanti), Raninder Sigh (Intia), Robert Mitchell (Yhdysvallat) ja Wang Yifu (Kiina).

ISSF:n kokouksista lisää täällä.