Ampumaurheiluliitto nimesi kivääri- ja pistooliampujat EM-kisoihin
31.1.2019 klo 21:25

Ampumaurheiluliitto nimesi torstaina ilmakivääri- ja pistooliampujat ilma-aseiden EM-kilpailuihin, jotka ovat maaliskuussa Kroatiassa.

Ilma-aseiden EM-kilpailut järjestetään Kroatian Osijekissa 16.-25. maaliskuuta. Ampumaurheiluliiton hallitus nimesi torstain kokouksessaan Suomen ilmakivääri- ja pistooliampujat kisoihin.

Nyt nimetyssä joukkueessa on yhdeksän kivääriampujaa ja yksi pistooliampuja. Suomella on täydet joukkueet eli kolme ampujaa naisten ja tyttöjen joukkueissa.

Liikkuvan maalin ampujat nimetään viimeisen EM-näyttökisan jälkeen. Ne ovat Jurvassa 9.-10. helmikuuta järjestettävät SM-kilpailut.

Ilma-aseiden EM-kilpailut
16.-25.3. Osijek, Kroatia

Ilmakivääri (9)
Miehet: Juho Kurki (Kankaanpään Ampumaurheilijat), Aleksi Leppä (Haminan Ampumaseura)