Ylimääräinen liittokokous Tampereella – huom kellonaika!
4.3.2019 klo 08:37
Anne Laurila

Suomen Ampumaurheiluliiton (SAL) ylimääräinen liittokokous pidetään lauantaina 6. huhtikuuta 2019 alkaen klo 16.00 Tampereen Messu- ja urheilukeskuksessa (Ilmailunkatu 20, Tampere). Valtakirjojen tarkastus alkaa klo 15.00. Huomaathan, että kokouksen alkamiskellonaikaa on myöhäistetty 3 tunnilla alun perin ilmoitetusta.

Kokouksessa käsitellään toistamiseen varsinaisessa liittokokouksessa 24.11.2018 hyväksytty sääntömuutosesitys SAL:n sääntöihin. Lisäksi keskustellaan liiton jäsenmaksuista ja seurojen odotuksista liiton toiminnan suhteen lähetekeskusteluna liittovaltuustolle, jonka kevätkokous on viikkoa myöhemmin 13.4.2019.

Kokouskutsu ja kokousmateriaalit on lähetetty postissa jäsenseurojen yhteyshenkilöille. Ne löytyvät yhdessä ilmoittautumislomakkeen kanssa myös liiton sivuilta osoitteesta www.ampumaurheiluliitto.fi/liitto/materiaalisalkku/liittokokous.