Nyt on aika ehdottaa Kultahippupalkittavia
20.9.2019 klo 10:30

Nyt on aika ehdottaa Kultahippupalkittavia

SAL:n nuorisovaliokunta valitsee vuosittain vuoden Kultahippuampujan, -ohjaajan ja -seuran.
Kultahippuhuomionosoituksia ei jaeta vain menestyksen perusteella, vaan huomionosoituksensaajat ovat aktiivisia ja reiluja Kultahipputoiminnassa.

Toivomme, että ehdotettu nuori/ohjaaja/seura on aktiivisesti toiminnassa mukana oleva, on osoittanut reilua kilpailu- ja urheiluhenkeä ja omaa hyvät sosiaaliset taidot. Nuorisovaliokunta kiinnittää palkittavia valitessaan huomiota kilpailumenestyksen ohessa suuresti muihinkin osa-alueisiin. Palkittavaksi voi siis hyvinkin ehdottaa myös henkilöä/seuraa, jonka mitalisaalis ei ole kummoinen, mutta joka muuten loistaa lajin muissa osa-alueissa kirkkaimmin. Toivomme myös, että seuraväki uskaltaa ehdottaa palkittavaksi vaikkapa naapuriseuran jäsentä tai naapuriseuraa, tai kauempanakin asuvaa henkilöä tai seuraa, kun kokee palkinnon ansaituksi.

Vuoden 2019 tunnustukset jaetaan Grande Finalen yhteydessä 26.10. Kisakallion urheiluopistolla.
Aikaisemmin palkitut löytyvät tästä linkistä.

Ehdotukset uusista palkittavista perusteluineen tulee lähettää 30.9.2019 mennessä ”Ehdota Kultahippupalkittavia” lomakkeella.

Lomakkeen löydät tästä