II-tason valmentajakoulutukseen haku päättyy 30. lokakuuta
22.10.2019 klo 20:29

Tarkkuuslajit (ammunta, curling, keilailu ja jousiammunta) toteuttavat yhdessä II-tason valmentajakoulutuksen. Koulutus koostuu neljästä lähijaksosta (pe–su), joista kaksi on yleisjaksoa ja kaksi lajijaksoa. Lähijaksojen lisäksi koulutuksessa on oppimistehtäviä sekä käytännön valmennusnäyttöjä. II-tason kokonaislaajuus on yhteensä 150 tuntia. Pääsyvaatimus koulutukseen on aikaisempi I-tason (tai vastaavan) koulutuksen suorittaminen ja mukanaolo käytännön valmennustyössä. Koulutukseen osallistuvalla valmentajalla suositellaan olevan oma valmennettava tai valmennusyhmä. Koulutukset alkavat perjantaisin klo 12.00 ja päättyvät sunnuntaisin n. klo 15.00.

Ilmoittautuminen päättyy 30. lokakuuta 2019!

Yhteinen jakso: Urheiluosaaminen, Kuortane 22. -24.11.2019
• Fyysinen harjoittelu ja suunnittelu
• Biomekaniikka ja taitoharjoittelu
• Näköfysiologia
• Psyykkinen harjoittelu ja vuorovaikutustaidot
• Ravitsemus

Yhteinen jakso: Psyykkinen harjoittelu, ihmissuhdetaidot ja
itsensä kehittämisen taidot Kisakallio 20. -22.3.2020
• Psyykkinen harjoittelu
• Taitoharjoittelu
• Itsensä kehittämisen taidot
• Harjoittelun suunnittelu ja ohjelmointi
• Antidoping

Lajijaksot
Ammunta: huhtikuu ja elokuu 2020

Koulutuksen hinta
Koulutuksen hinta on 250 euroa/jakso sisältäen koulutuksen ja majoituksen täysihoidolla (2 hh). Koulutus sisältää yhteensä neljä jaksoa. Lisähinnasta on mahdollista majoittautua yhden hengen huoneessa sekä ostaa iltapala.  Koulutuksessa käytetään kurssikirjaa Laatua käytännön valmennukseen (39€+postituskulut).

Ilmoittautumiset 30.10.2019 mennessä!
Mukaan mahtuu kaikista tarkkuuslajeista enintään 15 valmentajaa/tarkkuuslaji ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli osallistujia tulee yli kiintiön, lajiliitot valitsevat osallistujat. Kaikkien lajien ilmoittautumiset suoritetaan kootusti internetissä  täällä.

Tarkkuuslajien_2_taso_valmentajakoulutusesite_2019

Tiedustelut ampumaurheilu