Olli Törni aloittanut palvelusihteerinä
9.1.2020 klo 12:01

Olli Törni on Ampumaurheiluliiton uusi palvelusihteeri. (Kuva: Lassi Palo)

Olli Törni, 32, on aloittanut työnsä Ampumaurheiluliiton palvelusihteerinä. Hänen ensimmäinen työpäivänsä oli tiistaina.

– Eka työpäiväni oli oikein mukava. Asiat pidettiin melko yksinkertaisina – tutustuimme Sporttitalon paikkoihin ja ihmisiin sekä uuteen kilpailu- ja tilastopalveluun Kitiin, Törni sanoi torstaina.

– Mikä on ensivaikutelmani? Olen positiivisesti yllättynyt! Minulla ei ole aiempaa kokemusta ampumaurheilusta, mutta olen jo nyt havainnut, kuinka laajaa liiton toiminta on. Ihmiset ovat olleet erittäin mukavia ja ystävällisiä. Tiedän, etten tiedä kaikkea, ja tiedän, että minulla on paljon opittavaa. Se tekeekin työstäni mielenkiintoisen.

Törni on koulutukseltaan tradenomi. Hän asuu Vantaalla ja on aiemmin tehnyt muun muassa turvatarkastajan töitä Helsinki-Vantaan lentoasemalla ja toiminut tiedottajana Alvi ry:ssä. Alvi tuottaa kuntoutus-, tuki- ja asumispalveluita mielenterveys- ja päihdekuntoutujille.

Ampumaurheiluliiton pitkäaikainen kilpailu- ja palvelusihteeri Kirsi Kankaanmäki jää eläkkeelle 1. huhtikuuta, mutta hänen viimeinen työpäivänsä on helmikuun puolivälissä. Siihen asti hän opastaa Törniä tämän uudessa tehtävässä.

Kankaanmäellä tuli 3. tammikuuta 20 vuotta täyteen Ampumaurheiluliitossa.

Törnin tavoittaa samasta puhelinnumerosta kuin Kankaanmäen (0400 930 527). Törnin sähköpostiosoite on olli.torni@ampumaurheiluliitto.fi