Ilmoittaudu 1-tason valmentajakoulutukseen 25.8. mennessä
18.8.2020 klo 12:39

Tarkkuuslajit (ammunta, curling, jousiammunta ja keilailu) jatkavat yhteistyötä valmentajakoulutuksessa ja järjestävät yhteisen 1-tason valmentajakoulutuksen syksyllä 2020.

Koulutus sisältää yhteensä kolme lähijaksoa (pe-su), joista kaksi on yleisjaksoa ja kolmas toteutetaan lajikohtaisesti erillisenä. Koulutus sisältää lähijaksojen lisäksi oppimistehtäviä.
Lähijaksot alkavat perjantaisin klo 17.00 ja päättyvät sunnuntaisin klo 15.00

Koulutuksessa painotetaan tiedon soveltamista käytännön valmennustyöhön. Koulutuksen aikana harjoitellaan valmentajan taitoja yhdessä muiden kurssilaisten kanssa.

1. Lähijakso Harjoittelun perusteet
    11.–13.9.2020, Kuortane
  • Valmentajana kehittyminen
  • Fyysinen valmennus
  • Yksittäisen harjoituksen suunnittelu
  • Lasten ja nuorten kehittyminen ja harjoittelu
  1. Lähijakso Valmentamisen periaatteet
    2.–4.10.2020, Kisakallio
  • Valmentajan ominaisuudet
  • Taitovalmennus
  • Oppiminen ja opettaminen
  • Psyykkinen valmennus
  • Paraurheilijoiden valmentaminen
  1. Lähijakso Lajitaitojen oppimisen perusteet (lajikohtaisesti)
  • Ammunta, pistooli, kivääri, practical, liikkuva maali marraskuu 2020, Kisakallion Urheiluopisto
  • Ammunta, skeet, trap, sporting huhtikuu 2021, Orimattila

Koulutuksen hinta

1-tason valmentajakoulutuksen kurssikirja

Koulutuksen hinta on 250 euroa/jakso sisältäen koulutuksen ja majoituksen täysihoidolla (2 hh).
Koulutus sisältää yhteensä kolme jaksoa. Lisähinnasta on mahdollista majoittua yhden hengen huoneessa sekä ostaa iltapala. Koulutuksessa käytetään kurssikirjaa Lasten ja Nuorten Hyvä Harjoittelu-kirja, joka laskutetaan 1. koulutusjakson yhteydessä. (35€ + postituskulut).
SAL subventoi 100 eurolla 1-tason valmentajakoulutuksesta valmistuneita myös kaudella 2020.

Ilmoittautumiset

Mukaan mahtuu kaikista tarkkuuslajeista enintään 15 valmentajaa/tarkkuuslaji ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli osallistujia tulee yli kiintiön, lajiliitot valitsevat osallistujat

Ilmoittautumiset 25.8.2020 mennessä:

Kaikkien lajien ilmoittautumiset suoritetaan kootusti internetissä täällä

Tarkkuuslajien_1_taso_valmentajakoulutusesite_2020

Ampumaurheilun tiedustelut