Lajivalmentajat valitaan lokakuussa
9.9.2020 klo 23:12

Ampumaurheiluliitto avasi sopimuskauden päättyessä myös kaikki valmentajien tehtävät. Heidät piti valita syyskuussa, mutta aikataulusyistä valinnat ovat siirtyneet Ampumaurheiluliiton hallituksen lokakuun kokoukseen.

Practicalin valmennuskoordinaattorin hakuaikaa on jatkettu 13. syyskuuta asti.

Haussa olevat tehtävät ovat trapissa päävalmentaja, nuorten valmentaja ja paravalmentaja. Skeetiin haetaan päävalmentajan lisäksi nuorten valmentajaa. Kiväärin etsitään päävalmentajaa, nuorten valmentajaa ja  paravalmentajaa. Pistooliin ja liikkuvaan maaliin haetaan päävalmentajia sekä practicaliin siis valmennuskoordinaattoria.

Tehtävät ovat määräaikaisia ja alkavat 1.1.2021. Sopimukset ovat pääsääntöisesti 2+2-vuotisia. Osa tehtävistä on päätoimisia ja valtaosa eri laajuisia osa-aikaisia tai oto-tehtäviä.

Ampumaurheiluliiton hallitus valitsi elokuun kokouksessaan uudeksi valmennuksen johtajaksi Henna Torpon, joka aloittaa tehtävässään ensi vuoden alussa.