Liikkuvan maalin EM- ja MM-kilpailut siirtyvät
22.4.2021 klo 15:18

Liikkuvan maalin EM- ja MM-kilpailut piti järjestää Ranskassa kesäkuussa, mutta ne on siirretty myöhempään ajankohtaan.

Ranskan Chateauroux´ssa järjestettävät liikkuvan maalin EM- ja MM-kilpailut on siirretty kesäkuusta myöhempään ajankohtaan, Kansainvälinen ampumaurheiluliitto (ISSF) ja Euroopan ampumaurheiluliitto (ESC) kertoivat torstaina.

EM-kilpailujen teknisenä delegaattina toimiva Pekka Kuusisto on kertonut kisajärjestäjien kokoontuneen 15. huhtikuuta pohtimaan kisajärjestelyjä. Kokouksessa todettiin Ranskan pandemiatilanteen olevan tällä hetkellä heikko, sillä maa on lähes täyssulussa. Kilpailuja ei vielä tuolloin päätetty perua, mutta esille nostettiin siirto syyskuulle.

Kisaorganisaatio kokoontui uudelleen tällä viikolla, jonka jälkeen kerrottiin, että kisat siirtyvät. Uusi ajankohta kerrotaan myöhemmin.