Kokkovuori-säätiö tukee nuorten haulikkoampujien SM-osallistumismaksuja
24.5.2021 klo 13:16
Anne Laurila

Haulikkolajien kilpailukauden pyörähtäessä käyntiin on hyvä muistuttaa, että Kokkovuori-säätiö ulottaa nuorten haulikkoampujien tukensa vuoden 2021 aikana kaikkien SAL:n haulikkolajien SM-kilpailuihin, joissa säätiö maksaa nuorten sarjojen osallistujien osallistumismaksut sekä yksilö- että joukkuekilpailussa. Nyt on siis hyvä hetki haulikkonuorille ottaa tähtäimeen kesän SM-kisat!

Haulikon SM-kisajärjestäjille muistutuksena, että kisajärjestäjän tulisi laskuttaa Ampumaurheiluliittoa juniorien osallistumismaksujen osalta. Laskusta tulee käydä ilmi kilpailun nimi ja päivämäärä, osallistumismaksun määrä per hlö ja per joukkue sekä nuorten sarjojen osallistujamäärä (henkilökohtainen ja joukkue), jonka tulee vastata Kitissä julkaistua tulosluetteloa. Tarkempia ohjeita laskutuksen osalta voi kysyä taloussihteeri Sanna Hellgréniltä.

Liitto laskuttaa kauden päätteeksi säätiötä kertyneellä summalla.