Seuraava seura 2021 Teams-koulutus pidetään SAL:n Suomisport ja haulikon 2-tason tuomarikoulutus teemoilla 2.6. alkaen klo 17.30
25.5.2021 klo 16:31

Koulutuksen ja keskustelun aiheina ovat Suomisport ampumaurheilun jäsenhallinnan apuvälineenä ja tapahtumien markkinointikanavana sekä haulikon 2-tason tuomarikortin suorittaminen SAL:n netissä.

Tilaisuus on ilmainen ja on tarkoitettu kaikille SAL:n jäsenseurojen jäsenille.

Suositellaan erityisesti Suomisportin seurakäyttäjille.

Mikä on Suomisport?
Miten jäsenmaksut, lisenssit ja vakuutukset ostetaan/myydään Suomisportissa?
Mikä on Suomisportin lajijaostokäyttäjä? Mikä on pääkäyttäjä?
Miten jäsenrekisteri toimii?
Kuinka luon seuran jäsenmaksun suoraan ampujan itsensä ostettavaksi Suomisportiin?
Miten seuran ja Svea Paymentsin (ent. maksuturva) välinen sopimus allekirjoitetaan?
Miten teen seurajäsenyyksien tai lisenssien nipputilauksia?
Voinko ostaa jäsenyyden henkilölle, joka ei ole itse rekisteröitynyt Suomisportiin?
Seurassamme on käytäntönä hyväksyä jäsenet mukaan. Miten tämä onnistuu Suomisportissa?
Seurassamme jäsenyys on tietylle ryhmälle ilmainen. Miten näiden henkilöiden jäsenyyksien hankinta onnistuu Suomisportissa?
Miksi maksutapahtumiin liittyy transaktiomaksuja ja mitä ne ovat?
Mistä näen ketkä ovat maksaneet jäsenmaksunsa?
Mistä löydän listauksen seuramme jäsenistöstä?

Ilmoittautuminen vain Suomisportin kautta. Ilmoittautumiset vaativat Suomisporttiprofiilin.

Profiilin voit luoda Suomisportissa.

Aiheet:                                                                          Teams 2.6. alkaen klo 17:30 ja päättyy 18:30
Suomisport jäsenhallinnan apuvälineenä ja tapahtumien markkinointikanavana.
Kouluttajana Sanna Hellgren, Ampumaurheiluliitto

Haulikon 2-tason tuomarikortin suorittaminen SAL:n netissä
Kouluttajana Olli Törni, Ampumaurheiluliitto

Ilmoittautuminen SAL:n Suomiport Teams -tilaisuuteen tästä linkistä 31.5. klo 23:59 mennessä:

Tilaisuus pidetään vain Teams-koulutuksena.