Ampumaurheiluliitto hakee seurakehittäjää
8.9.2021 klo 08:00
Lassi Palo

Ampumaurheiluliitto hakee seurakehittäjää

Suomen Ampumaurheiluliitto ry (SAL) on maamme urheilutoiminnan vanhimpia ja menestyksekkäimpiä lajiliittoja. Se on perustettu vuonna 1919. Ampumaurheiluliittoon kuuluu noin 300 jäsenseuraa, joissa ampumaurheilua harrastaa noin 30 000 henkilöä.

Uuden strategiamme 2024 painopisteiden myötä haemme joukkoomme seurakehittäjää määräaikaiseen työsuhteeseen 31.12.2024 asti.

Tehtävänäsi on toimia seurakehittäjänä koko Suomen alueella toimivien ampumaurheiluseurojemme ja niissä toimivien palkattujen ja vapaaehtoistoimijoiden parissa. Vastuualueeseesi kuuluvat seuratoiminta ja seurakohtaiset kehitysprojektit sekä SAL:n alueilla ja lajeissa toteutettavat seurakehityshankkeet ja -koulutukset. Lisäksi vastaat seurojen laatujärjestelmän auditoinneista. Osallistut seuradialogin ylläpitämiseen ja vahvistamiseen. Tehtäviisi kuuluu myös ampumaurheilun harrastajamäärien kasvattamiseen tähtääviä tehtäviä viestinnässä ja markkinoinnissa sekä seurojen omien toimenpiteiden tukemista. SAL:n seurakehittäjänä pääset osallistumaan osana valtakunnallista eri lajien seurakehittäjäverkostoa myös koko suomalaisen seuratoiminnan kehittämistyöhön.

Olemme asiantuntijaorganisaatio, ja onnistumisemme edellytys on, että saamme eri toimijat puhaltamaan yhteen hiileen yhteisen tavoitteen eteen.

Edellytämme sinulta vankkaa kokemusta suomalaisesta urheiluseuratoiminnasta, palveluhenkisyyttä, erinomaisia vuorovaikutustaitoja sekä suullisesti että kirjallisesti suomen kielellä, vahvoja IT-taitoja (mm. MC Office, videoeditointi), viestintäosaamista ja kokemusta muun muassa sosiaalisen median menestyksellisestä hyödyntämisestä. Onnistuminen tehtävässä edellyttää kykyä sekä itsenäiseen ja oma-aloitteiseen työhön että tiimityöhön.

Luemme eduksi soveltuvan liikunta-alan koulutuksen tai soveltuvan alemman korkeakoulututkinnon, ruotsin ja englannin kielen taidon sekä kokemuksen auditointi- ja arviointitehtävistä.

Odotamme sinulta näkemystä ja kykyä olla mukana kehittämässä suomalaisia ampumaurheiluseuroja entistäkin vahvemmiksi ja osaavammiksi. Tuot olemuksellasi innostusta, uskoa ja osaamista seuratoimijoille ja mahdollistat työlläsi heidän menestyksensä.

Työ edellyttää matkustusvalmiutta kotimaassa ja mahdollisuutta tehdä työtä toisinaan myös iltaisin ja viikonloppuisin. Toimistomme sijaitsee Pitäjänmäellä Helsingissä, mutta työ ei edellytä jatkuvaa läsnäoloa toimistolla.

Liity joukkoomme äärimmäisen mielenkiintoiseen ympäristöön kehittämään suomalaista ampumaurheilua ja itseäsi!

Lisätietoja tehtävästä antaa nuoriso- ja koulutuspäällikkö Timo Rautio 040 8202300 ja
14.9. alkaen toiminnanjohtaja Anne Laurila, 040 5785860.

Hakuaika päättyy keskiviikkona 15.9.2021 klo 23:59.

Hakemukset tulee lähettää osoitteeseen rekry@ampumaurheiluliitto.fi
Liitäthän hakemukseesi palkkatoiveesi ja CV:si.

(Haku julkaistu 25.8.2021 klo 10:35)