Liikkuvan maalin päävalmentajaa haetaan
22.12.2022 klo 06:28

Ampumaurheiluliitto hakee liikkuvan maalin päävalmentajaa. Hakuaika päättyy 30. joulukuuta.

Liikkuvan maalin päävalmentaja vastaa ampumaurheiluliiton liikkuvan maalin kansainvälisestä menestyksestä yhdessä valmennuksen johtajan kanssa. Menestymisen tärkein kriteeri on kauden aikana saavutettu arvokisamenestys. Tehtävä on osa-aikainen ja päiväpalkkainen.

Liikkuvan maalin päävalmentajan työtehtävät koostuvat lajin valmennusjärjestelmän kehittämisestä, maajoukkueiden valmennuksen suunnittelusta, toteutuksesta, seurannasta ja raportoinnista sekä kansallisesta ja kansainvälisestä kilpailutoiminnasta. Valmentaja osallistuu myös valmentajakoulutukseen ja valmentajien osaamisen kehittämiseen sekä liikkuvan maalin tehoryhmävalmennuksen koordinointiin ja leirityksen, valmennuksen ja kilpailutoiminnan suunnitteluun yhdessä liikkuvan maalin tehoryhmävalmentajien kanssa.

Edellytämme valittavilta erinomaista lajiosaamista, käytännössä osoitettua valmennusosaamista sekä kykyä toimia kansainvälisissä yhteyksissä englannin kielellä. Tehtävissä onnistuminen edellyttää erinomaisia vuorovaikutustaitoja ja yhteistyökykyä, riittäviä tietoteknisiä taitoja, paineensietokykyä ja halua kehittää omaa valmennusosaamistaan.

Tehtävä on määräaikainen ja sopimus lähtökohtaisesti 1+1 vuotta.

Lisätietoa tehtävistä antaa valmennuksen johtaja Ville Häyrinen p. 050 3023300 ville.hayrinen@ampumaurheiluliitto.fi.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen 30.12. mennessä osoitteeseen rekry@ampumaurheiluliitto.fi