Seurakysely 2023, vastausaikaa jatkettu 2.4. asti
28.3.2023 klo 07:54
Marko Keskitalo

SAL:n seurakysely toteutettiin edellisen kerran vuonna 2020. Nyt on aika uusia kysely ja katsoa, missä asioiden suhteen tällä hetkellä mennään.

Ampumaurheiluliiton strategiaa vuosille 2025-2028 ollaan parhaillaan laatimassa, ja on tärkeää, että seurojen ääni tulee siinä kuuluviin. Kyselyn tarkoituksena on hankkia pohjatietoa sekä liiton toiminnan kehittämiseen että seurojen omien kehittämistoimien tukemiseen. Kyselyssä on paljon samoja kysymyksiä, kuin kolme vuotta sitten toteutetussa kyselyssä, mutta mukana on myös uusia, strategiatyön kannalta ajankohtaisia kysymyksiä.

Teemme vastauksista yhteenvedon, jonka jaamme kaikkien seurojen käyttöön. Toivommekin, että mahdollisimman moni seura vastaisi ja antaisi muille vinkkejä hyvistä käytännöistään ja toisaalta löytäisi omalle seuralleen hyviä kehitysideoita. Toivomme yhtä vastausta per seura. Tärkeintä ei ole perinpohjaisen vastauksen muodostaminen jokaiseen kysymykseen, jos siihen ei ole aikaa, vaan saada tietoa niistä asioista, jotka seura kokee tärkeiksi.

Seurakysely on avoinna 2.4. asti. Toivomme yhtä vastausta per seura. Vastanneiden seurojen kesken arvotaan Corrotechin asekaappi. Asekaapin malli on Corrosafe 16 K, koodilukolla ja se toimitetaan haluttuun osoitteeseen.

Vastaa kyselyyn tästä:

Seurakyselyn kysymykset löytyvät pdf-muodossa tästä, jotta niitä on helpompi käsitellä esimerkiksi seuran hallituksen kokouksessa.