Grande Finale Kisakalliossa 28.-29.10.2023
12.9.2023 klo 10:22
Anne Laurila

Perinteinen Grande Finale -viikonloppu järjestetään lokakuun lopulla Kisakallion urheiluopistolla Lohjalla. Tapahtuma rakentuu jaostojen lajiparlamenttien ja liiton palkitsemisgaalan ympärille. Mukana on paljon myös muuta ohjelmaa.

Lauantaina aloitetaan yhteisesti klo 9.00, jonka jälkeen siirrytään lajiparlamentteihin. Lauantaina on luvassa lisäksi kaikille valmennuksesta kiinnostuneille ja erityisesti SAL valmentajaverkoston jäsenille tiukkaa asiaa maajoukkueidemme päävalmentajien Pietro Gengan (skeet) ja John Leighton-Dysonin (kivääri, pistooli) johdolla. Valmentajien puheenvuoroista saa varmasti myös urheilijana paljon irti. Illan huipentaa Grande Finale -gaala. Sunnuntaina käydään yhteistä keskustelua ampumaurheilun tulevaisuudesta ja toivotuista kehityssuunnista. Vuorovaikutteisesta tilaisuudesta toivotaan eväitä hallituksen ja valtuuston työhön tulevan strategian 2025-2028 muodostamiseksi. Tuo siis äänesi kuuluviin!

Lauantai 28.10.2023
8.00 Ilmoittautuminen alkaa
9.00 Yhteinen avaus
9.30 Lajiparlamentit alkavat
14.00 Views on training elite sports (John Leighton-Dyson)
15.45 Mental and technical aspects on training skeet (Pietro Genga)
18.30 Grande Finale -gaala

Sunnuntai 29.10.2023
9.00 Ampumaurheilun tulevaisuuskeskustelu
11.00 Kotiinlähtö

Hinnat

Hinta muodostuu valituista palveluista, jotka on kuvattu alla. Majoituspakettien hinnat ovat per henkilö ja riippuvat siis valitusta huoneesta.

VIIKONLOPPUPAKETTI:

Viikonloppupaketti sisältää majoituksen la-su valitsemassasi huoneessa, lajiparlamentin ja seuraavat ruokailut: la aamiainen, lounas, Grande Finale -gaalaillallinen ja su aamiainen.

• 2hh 150€/ 1hh 180€

Viikonloppupaketti lisäyöllä sisältää majoituksen pe-su valitsemassasi huoneessa, lajiparlamentin ja seuraavat ruokailut: la aamiainen, lounas, Grande Finale -gaalaillallinen ja su aamiainen.

• 2hh 200€ / 1hh 240€

PÄIVÄKÄVIJÄ:

Päiväkävijä voi valita lajiparlamentin osalta vaihtoehdon ilman ruokailuja tai lounaalla. Ei sisällä Grande Finale -gaalaillallista (valitse halutessasi gaalapaketeista).

• Lajiparlamentti, ei ruokailuja 0 €
  • Lajiparlamentti lounaalla 13,50 €

GAALAPAKETTI:

Sisältää Grande Finale -gaalaillallisen ja halutessasi myös majoituksen la-su valitsemassasi huoneessa sisältäen su-aamiaisen. Ei sisällä lajiparlamenttia.

• Gaalapaketti 50 €, sisältää vain Grande Finale -gaalaillallisen.
  • Gaalapaketti majoituksella 2hh 120 €/ 1hh 150€, sisältää la-su majoituksen, Grande Finale -gaalaillallisen ja su-aamiaisen. Ei sisällä lajiparlamenttia eikä la-lounasta.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen tapahtuu Suomisportin kautta, https://www.suomisport.fi/events/ea377059-68d0-4f6e-805d-f4800055b01c.

Huomaathan, että ensimmäisessä vaiheessa pelkästään ilmoittaudutaan tapahtumaan, myöhemmässä vaiheessa pääsee valitsemaan lisäpalveluista toivomansa ruokailu- tai majoituspaketin. Seurakäyttäjä voi ilmoittaa seuran muitakin jäseniä yhdellä kertaa.

Ilmoittautumiset ovat sitovia, ja ne tulee tehdä viimeistään 12.10.2023. Tämän jälkeen majoituspakettien hinnat nousevat 20 eurolla emmekä voi taata, että mukaan mahtuu.

Jos Suomisport-ilmoittautumisessa on ongelmia, kysy lisätietoa Sanna Hellgréniltä, puh. 040 563 3554, sanna.hellgren(ät)ampumaurheiluliitto.fi

Pukeutumiskoodi gaalailtaan on juhlapuku (smokki/tumma puku).