Ehdollepanotoimikunnalle voi ehdottaa valittavia luottamushenkilöitä
22.9.2023 klo 13:01

Ehdollepanotoimikunta laatii ehdokaslistaa Ampumaurheiluliiton liittovaltuuston syyskokouksen henkilövalintoja varten.

Ampumaurheiluliiton liittovaltuuston 25. marraskuuta pidettävässä kokouksessa valitaan yksi varapuheenjohtaja sekä hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle. Sääntöjen mukaisesti ehdollepanotoimikunnalle voi ehdottaa valittavia henkilöitä.

Ilmoituksen voi tehdä kirjallisesti SAL:n toimistoon kirjeellä 13.10. mennessä. Ilmoituksessa tulee olla tiedot ehdottajasta tai ehdottajista, ehdotetun henkilön tiedot (nimi, yhteystiedot, josta tavoitettavissa), ehdotetun henkilön CV ja selvitys vaalikelpoisuudesta.

Kirjeeseen tulee laittaa SAL:n otsakkeeksi ”Ehdollepanotoimikunta, SAL, Valimotie 10, 00380 Helsinki.