Urheiluampuja 5/2023 on ilmestynyt
13.12.2023 klo 11:47

Ampumaurheiluliiton julkaiseman Urheiluampuja-lehden vuoden viimeinen eli viides numero on ilmestynyt.

Vuoden viimeinen Urheiluampuja-lehti (5/2023) ilmestyy vain sähköisenä versiona.

Urheiluampuja-lehdessä käsitellään laajasti Ampumaurheiluliiton vuoden parhaiden palkitsemistilaisuutta Grande Finalea. Haastatteluissa ovat muun muassa Eetu Kallioinen, Pietro Genga, Aaro Vuorimaa ja Anastasia Mustonen.

Lehdessä on myös yhteenveto Mehiläisen tekemästä valmentajakyselytutkimuksesta, jonka mukaan valmentajien hyvinvoinnissa on haasteita erityisesti jaksamisen ja riittämättömyyden tunteiden osalta.

Urheiluampujassa esitellään myös Ampumaurheiluliiton ensi vuoden valmentajatiimiä. Siellä on myös yhteenveto Ampumaurheiluliiton liittovaltuuston kokouksessa, jossa Jaakko Hyvätti valittiin varapuheenjohtajaksi ja Pekka Toveri ja Riku Kalinen hallitukseen.

Urheilijahaastatteluissa ovat trap-ampujat Jukka Laakso ja Juho Mäkelä, liikkuvan maalin ampuja Aino Vaittinen ja pistooliampuja Peetu Puumala. Urheilija arjessa -juttusarjassa tavataan para-ampuja Sari Posio.

Urheiluampujassa kerrotaan, kuinka Toijalan Urheiluampujien vain naisille tarkoitettu ryhmä on saavuttanut suuren suosion. Mitä nyt kuuluu -sarjassa kerrotaan TUA:n Rainer Hirvosen kuulumiset, ja Finaali-sivulla tavataan Ampumaurheiluliiton practical-jaoston puheenjohtaja Mikael Ekberg.

Sekä tietysti paljon muuta!

Urheiluampujan sähköinen versio: Urheiluampuja 05 2023 (epaper.fi)