Kerttulin urheilulukion, TSUA:n ja SAL:n infotilaisuus 23. tammikuuta
10.1.2024 klo 14:15

Kerttulin urheilulukion ja Turun Seudun Urheiluakatemian tarjoamista mahdollisuuksista korkeakouluopinnoissa ja toisen asteen opinnoissa kerrotaan infotilaisuudessa, joka järjestetään Teams-sovelluksessa 23. tammikuuta kello 17.00.

Info on tarkoitettu yläkoululaisille, lukion tai ammattikoulun loppusuoralla oleville sekä heidän huoltajilleen ja valmentajilleen. TSUA:n ja SAL:n yhteisenä intressinä on saada myös toisen asteen opinnoissa olevat yhä isommalla joukolla mukaan urheiluakatemiatoimintaan.

Tilaisuudessa esitellään niitä mahdollisuuksia, joita tarjotaan kivääri- ja pistooliammunnassa Turussa:

Ampumaurheiluliiton valmennuksen keskittämisratkaisu: Ville Häyrinen, valmennuksen johtaja, SAL
Turun Seudun Urheiluakatemian tarjonta ja tuki opinnoissa: Mika Korpela, toiminnanjohtaja, TSUA
Päivittäisvalmennus Turussa: Joni Stenström, kiväärin lajivalmentaja, SAL
Mukana tilaisuudessa myös fysiikkavalmentaja Jani Heino (TSUA).

Ilmoittaudu etätilaisuuteen 22.1. mennessä osoitteeseen:
joni.stenstrom@ampumaurheiluliitto.fi niin saat kutsulinkin tilaisuuteen.

Kerttulin lukion oma infotilaisuus.

Lisätietoja:
Joni Stenström, 040 675 4089