Ampumaurheilun arpa kehittää seurasi taloutta ja lisää lajimme näkyvyyttä
28.2.2024 klo 13:45
Marko Keskitalo

Tule mukaan ja koe ampumaurheilun jännitys arvan muodossa – yhdessä voimme saavuttaa enemmän kuin koskaan aikaisemmin! Ampumaurheilun oma arpa on myynnissä vuoden loppuun asti. Hyödynnä tarjous joka on voimassa maaliskuun loppuun.

Ampumaurheilu on tänä vuonna paljon esillä. Otetaan siis kaikki hyöty tästä olympiavuodesta irti! Nuorelle Siivet -arvalla saat seurallesi taloudellista tukea ja samalla tuot lajillemme näkyvyyttä. Olympialaisiin suuntaavat huippu-urheilijamme Aleksi Leppä ja Eetu Kallioinen toimivat yhteisen arpamme kansikuvassa, ansaitusti!

Seuroille on nyt tehty helppo ja halutessaan täysin riskitön arpa, jolla seurat voivat parantaa niin talouttaan kuin saada urheilijoillemme näkyvyyttä. Toki seurat voivat itsekin tehdä arvan seuransa näköiseksi mutta helpoin vaihtoehto on käyttää nyt tehtyä mallia.

T,ilaukset ja lisätiedot sivustolta:
www.nuorellesiivet.fi/sal

HUOM!
KAMPANJA-ARPOJA 50% TUOTOLLA TILAUKSILLE 31.3.2024 SAAKKA, eli 3€/arpa. Minimi tilaus 200 kpl, ei palautusoikeutta.

Arvassa Pariisin Olympialaisiin menevät urheilijat. Vasemmalla Aleksi Leppä (Pienoiskiväärin asentokilpailu ja ilmakivääri) ja oikealla Eetu Kallioinen (Skeet). Kuva: Lassi Palo / SAL