Jyväskylän pistoolikisa 2019

Avoin alueellinen kilpailu
11.05.2019
Keski-Suomi
Rajamäen ampumarata, Ampumaradantie 14, Leppävesi/LaukaaRajamäen ampumarata, Ampumaradantie 14, Leppävesi/Laukaa
Pistooli
N, M, M50, M60 ja Y70
Muu tulospalveluohjelma: 0
Kyllä
Matti Kunttu
Juhani Öhman, juhani.ohman@kolumbus.fi, 050 60785
Matti Kunttu
Hannu Räsänen, 040 511 6850
Mikäli johonkin sarjaan ilmoittautuu vähemmän kuin kolme kilpailijaa, järjestäjä pidättää mahdollisuuden yhdistää sarjoja.
01.02.2019 - 26.04.2019
Ilmoittautumiset sähköpostilla osoitteeseen matti.kunttu@pp1.inet.fi tai tekstiviestillä puhelinnumeroon 040 7685384. Ilmoittautumisen yhteydessä kerrothan: nimesi, sarjan jossa ammut sekä seurasi.
Osallistumismaksu on 50 €/hlö. Hinta sisältää keittolounaan. Jotta minimoitaisiin käteisen käsittely kilpailupäivänä, osallistumismaksut pyydetään suorittamaan ennakkoon 2.5.2019 mennessä Keski-Suomen Ampujat ry:n tilille FI82 5290 0240 0806 87. Maksun viitenumero on 1931.
Jälki-ilmoittautumisia otetaan vastaan harkinnan mukaan.
Pistoolikisat pähkinän kuoressa: Yksi päivä. Yksi kilpailu. Neljä lajia (50 m-, vakio-, urheilu-/pienois- ja olympiapistooli). 240 kilpalaukausta. Yhteistulos ratkaisee kilpailun voittajan. La 11.5.2019 Aloitellaan ensimmäinen laji klo 09.15. Vakiopistoolin jälkeen pidetään lounastauko ja sitten jatketaan viimeiset lajit.
Eräluettelot: Julkaistaan KSA:n Ampujien Majan ilmoitustaululla noin viikkoa ennen kisoja sekä toimitetaan sähköpostilla niille, jotka ovat sähköpostilla ilmoittautuneet.
Palkintoina käyttötavaraa.

Tervetuloa Rajamäelle kilpailemaan ja testaamaan kevään ampumakunto!

Jyväskylän pistoolikilpailu 2019 tulokset.pdf