Jyväskylän pistoolikisa 2020 PERUTTU!

Keski-Suomen Ampujat
Avoin alueellinen kilpailu
09.05.2020
Keski-Suomi
Rajamäen ampumarata, Ampumaradantie 14, Leppävesi/LaukaaRajamäen ampumarata, Ampumaradantie 14, Leppävesi/Laukaa Kilpailutoiminta peruttu 13.5.2020 asti koronaviruksen takia!
Pistooli
N, M, M50, M60 ja Y70
Muu tulospalveluohjelma: 0
Kyllä
Matti Kunttu
Mikäli johonkin sarjaan ilmoittautuu vähemmän kuin kolme kilpailijaa, järjestäjä pidättää mahdollisuuden yhdistää sarjoja. Jotta kisat saadaan vietyä läpi yhdessä päivässä max 24 osallistujaa.
01.02.2020 - 24.06.2020
KILPAILUT PERUTTU! Ilmoittautumiset sähköpostilla osoitteeseen matti.kunttu@pp1.inet.fi tai tekstiviestillä puhelinnumeroon 040 7685384. Ilmoittautumisen yhteydessä kerrothan: nimesi, sarjan jossa ammut sekä seurasi.
Osallistumismaksu on 50 €/hlö. Hinta sisältää keittolounaan. Jotta minimoitaisiin käteisen käsittely kilpailupäivänä, osallistumismaksut pyydetään suorittamaan ennakkoon 4.5.2020 mennessä Keski-Suomen Ampujat ry:n tilille FI82 5290 0240 0806 87. Maksun viitenumero on 1931.
Jälki-ilmoittautumisia otetaan vastaan ratakapasiteetin mukaan (huom max osallistujamäärä). Aina kuitenkin kannattaa kysyä.
Hieman uudistettu pistoolikisa pähkinän kuoressa: Yksi päivä. Yksi kilpailu. Neljä lajia (vakio-, urheilu-/pienoispistooli, pistoolipika (0.22 cal) ja olympiapistooli). 240 kilpalaukausta. Yhteistulos ratkaisee kilpailun voittajan. La 9.5.2020 Aloitellaan ensimmäinen laji klo 09.00. Urheilu-/pienoispistoolin jälkeen pidetään lounastauko ja sitten jatketaan viimeiset lajit.
Eräluettelot: Julkaistaan KSA:n Ampujien Majan ilmoitustaululla noin viikkoa ennen kisoja sekä toimitetaan sähköpostilla niille, jotka ovat sähköpostilla ilmoittautuneet.
Palkintoina käyttötavaraa.

Tervetuloa Rajamäelle kilpailemaan ja testaamaan kevään ampumakunto!