Kilpiammunta

Kyllä
Marjo Yli-Kiikka, marjo.ylikiikka@gmail.com
21.08.2021 - 02.09.2021

Isonkyrön kunta ja Isonkyrön Metsästys- ja Ampumaseura ry kutsuvat kuntanne edustajat kilpailemaan Isoonkyröön, Lapinmäen ampumaradalle osoitteeseen Lapinluhdantie 95, perinteikkääseen Pohjanmaan KILPIAMMUNTAAN lauantaina 4.9.2021 klo 10.00 alkaen.
Viime vuoden voittajina saimme kunnian järjestää jälleen tämän perinteikkään jo yli satavuotisen kilpailun. Kilpailussa ammutaan pienoiskiväärillä makuuasennosta 40 laukausta.
Kilpailujoukkueessa voi olla 3-5 jäsentä, joista kolmen parhaan ampujan tulos lasketaan joukkuetuloksiin. Kunnalla on oikeus nimetä haluamansa määrä joukkueita kilpailuun.Joukkueet muodostetaan uuden kuntajaon mukaan. Kutsun ohessa Kilpiammunnan päivitetyt säännöt.
Kilpailu järjestetään ns. nonstop-ammuntana elektronisiin taululaitteisiin. Joukkueiden ensimmäisten ampujien tulee aloittaa klo 10.00, mikäli ampujia ilmoittautuu enemmän, kuin radalla on ampumapaikkoja, jatketaan kilpailua nonstop-periaatteella, kunnes kaikki ampujat ovat suorituksensa tehneet. Ampuma-aikaa on 1 h / ampuja.
Ilmoittautumiset: Kunta/Kaupunki tai ampumaseurat nimeävät joukkueensa ampujineen viimeistään 2.9.2021 sähköpostitse osoitteeseen imas.tiedotus@gmail.com Ei ilmoittautumista paikanpäällä.
Osallistumismaksut: Maksut maksetaan tilille FI93 4928 2020 0031 22 ja saajaksi merkitään Isonkyrön Metsästys- ja Ampumaseura ry. Osallistumismaksu on 30 € / joukkue.
Tiedustelut: imas.tiedotus@gmail.com
Tervetuloa Kilpiammuntaan!
Isonkyrön kunta / Isonkyrön Metsästys- ja Ampumaseura ry.

Pohjanmaan kilpiammunta 2021.pdf