Karstulan 56. Kansainvälinen ampumaviikko

Avoin alueellinen kilpailu
01.07.2023 - 08.07.2023
Keski-Suomi
Karstulan ampumarata, Päällinjärventie 22, 43500 Karstula, 050 5424550/Jenni Leppilahti
Kivääri
Pistooli
Haulikko
Liikkuva maali
Yleinen sarja (Y) Nuoret alle 20 v (Y20) Nuoret alle 18 v (Y18) Nuoret alle 16 v (Y16) Seniorit yli 50 v (Y50) Seniorit yli 60 v (Y60) Veteraanit yli 70 v (Y70) Veteraanit yli 80 v (Y80) Naiset (N) Nuoret naiset (N20) Kultahippusarjat: 8 IT, 10 IT, 12 VT, 14 VT, 11-14 A, 12 HT, 14 HT 10 T, 12 T, 14 T
Muu tulospalveluohjelma: 0
Kyllä
Jere Karjalainen, 0400470348
Heikki Oikari, 0405367831
Janne Kirvesmäki
Matti Rantala
Jussi Ahomäki, jussi.ahomaki@gmail.com, 044 3006834, HSA
Jenni Leppilahti, jenni.leppilahti@gmail.com, 050 5424550
Kilpailun järjestäjä: Karstulan seudun Metsästys- ja ampumaseura ry (KarMAS ry). Kilpailun johtaja: Jenni Leppilahti Kilpailun turvallisuus: Otto Salminen Kilpailun ratavastaavat: Heikki Oikari, Janne Kirvesmäki, Matti Rantala, Jere Karjalainen, Johanna Poikola Kilpailun taulutarkastamo: Rauno Pölkki Ampumamajan ruokailuvastaava: Pia Nuolikoski Tulospalvelu: Oma sähköinen tulospalveluohjelma, tulokset kirjautuvat osoitteeseen karmasry.fi/tulokset
01.09.2022 - 08.07.2023
Ilmoittautuminen paikan päällä ampumaradan kisakansliassa. 25m pistoolilajeissa erilliset ammuntaerät, joihin ilmoittautuminen kisakansliassa ennen ammuntaerän alkamista.
Maksut suoritetaan paikan päällä ilmoittautumisen yhteydessä. Voit maksaa kortilla tai käteisellä. Hinnat (muutokset mahdollisia 2023): Pistooli- ja kiväärilajit: (aikuiset) 1 kilpailusuoritus 16 €, 5 suoritusta 75 €, (nuoret) 1 kilpailusuoritus 13 €, 5 suoritusta 60 €, (tukisarjat) 1 kilpailusuoritus 9 €, 5 suoritusta 40 €. Haulikkolajit: (aikuiset) 1 kilpailusuoritus 30 €, 3 suoritusta 80 € , (nuoret) 1 kilpailusuoritus 25 €, 3 suoritusta 65 €. Riistamaali: (aikuiset ja nuoret) 1 kilpailusuoritus 15 €. Haulikossa ja riistamaalilajeissa voit myös harjoitella pientä maksua vastaan: haulikossa 5 € /25 kiekkoa ja riistamaalissa 8 €/ 20 ls hidasta (ns. JM-kilpailusarja)
Ilmoittautua voi koko ampumaviikon ajan klo 9-18 välillä ampumaradan kisakansliassa.
Kilpailun avajaiset ovat la 1.7. klo 9.00. Ammunnat tapahtuvat päivittäin klo 9-18 välisenä aikana. Viikko on jaettu kahteen kilpailujaksoon 1.7.-4.7. ja 5.7.-8.7. (Riistamaali 1.7-2.7 ja 7.7.-8.7.) Jaksojen palkintojenjaot ti 4.7. klo 20.00 ja la 8.7. klo 19. Ampumaan pääsee aina, kun ratatilat sen sallivat. Kaikki lajit suoritetaan uusintakilpailuna ja jakson paras tulos huomioidaan jakson tuloksissa. 25 metrin pistoolilajeissa erät on aikataulutettu ja niihin tulee ilmoittautua erikseen ampumaradan kisakansliassa. Vapaapistooli, ilma-aseet sekä kivääri-, haulikko- ja riistamaalilajit pyörivät non-stoppina. Perinteinen Ampujain Juhla to 7.7. klo 20.00 vapaan yhdessäolon merkeissä. Ampujain Juhlassa ruokailua, pientä leikkimielistä ohjelmaa, karaokea ja tanssia. Mahdollisesti myös live-esityksiä. Ilmoittautumiset ruokailuun sekä lisätietoja juhlasta saat paikan päällä ampumaradan kisakansliasta.
Ampumarata sijaitsee noin 1,5 km Karstulan keskustasta. Karstula sijaitsee Keski-Suomessa, 100 km Jyväskylästä pohjoiseen ja Seinäjolta itään. Ampumaradan osoite: Päällinjärventie 22, Karstula.
Radalla on mahdollisuus myös omatoimiseen harjoitteluun. Ota yhteyttä etukäteen tapahtumanjärjestäjään, mikäli toiveissasi on tehdä omaa harjoittelua radalla.
Ei erillisiä säilytyspaikkoja varusteille.
Ampumaradalla on peseytymismahdollisuus (wc, suihkut).
Ampumaradan maja palvelee kilpailijoita viikon ajan jokaisena päivänä. Majalla on mahdollisuus ruokailla ja kahvitella omakustanteisesti.
Ampumaradalla on mahdollisuus telttailla ja majoittua asuntoautolla tai -vaunulla. Sähköpaikan hinta on n. 10 €/vrk. Maksu suoritetaan kilpailukansliaan. Paikkakunnalta ja lähiseudulta löytyy myös hotelli, mökkejä, huonevuokrausta ja karavaani- ja leirintäalue. Lisätietoa erilaisista majoitusvaihtoehdoista alueella löydät osoitteesta www.karstula.fi. Voit myös ottaa meihin suoraan yhteyttä, jos haluat lisätietoja liittyen ampumaviikkoon tai majoitukseen Karstulan seudulla.
Palkinnot ovat Iittalan tuotteita ja mitaleita (tukisarjat).

56. ampumaviikko kutsu

56. shooting week invitation