Keski-Suomen Ilmaolympiapistoolin AM-kilpailut 2023

Keski-Suomi
Tikkakosken sisäampumarata, Tikka-halli, Kirkkokatu 11, 41160 Tikkakoski
Pistooli
Kaikki SAL:n määrittelemät IOP:n sarjat.
Ampumaurheilun tulospalveluohjelma (Korhonen)
Ei
Vesa Kemppi, vesa.kemppi@ksary.net
Matti Kunttu
Hannu Räsänen, 040 511 6850
12.02.2023 - 10.03.2023
Ilmoittautumiset sähköpostilla osoitteeseen matti.kunttu@pp1.inet.fi, mjkunttu58@gmail.com tai tekstiviestillä puhelinnumeroon 040 7685384. Ilmoittautumisen yhteydessä kerrothan: nimesi, sarjan jossa ammut sekä seurasi. Ilmoitathan myös, mikäli et halua mitalia. Ilmoittautumisen voi tehdä myös seuroittain. Joukkueiden ennakkoilmoittautumiset pyydetään suorittamaan seuroittain. Joukkueiden kohdalla ennakkoilmoitukseksi riittää tieto joukkueiden määrästä sekä sarjoista mihin joukkueet ilmoitetaan. Joukkueet nimetään viimeistään kilpailupaikalla ennen kilpailun alkua.
Osallistumismaksut M/N ja ikäsarjat 20 € Joukkueet 20 € Nuoret 10 € Jotta minimoitaisiin käteisen käsittely kilpailupäivänä, osallistumismaksut pyydetään suorittamaan ennakkoon. Osallistumismaksut tulee maksaa 10.3.2023 mennessä Keski-Suomen Ampujat ry:n tilille FI82 5290 0240 0806 87. Maksun viitenumero on 2299.
Jälki-ilmoittautumisia otetaan vastaan harkinnan mukaan.
Aikataulu julkaistaan eräluetteloiden yhteydessä.
Eräluettelot Julkaistaan KSA:n kotisivuilla ja Tikkahallin ilmoitustaululla noin viikkoa ennen kisoja sekä toimitetaan sähköpostilla niille, jotka ovat sähköpostilla ilmoittautuneet.