9. Markun ilma-asekilpailut, Mikkeli

Kansallinen kilpailu (ennätyskelpoinen)
03.02.2018 - 04.02.2018
Kaakkois-Suomi
Ampuma Areena, Mikkeli. 040 5627 678.
Kivääri
Pistooli
Kaikki SAL sarjat ja tukisarjat.
Ampumaurheilun tulospalveluohjelma (Korhonen)
Kyllä
Matti Hahl, matti.hahl58@gmail.com, 050 526 2670
Kari Metsätalo, kari.metsatalo@gmail.com, 0503315671
Merja Sikanen, puheenjohtaja@pieksa.fi, 040 519 7409, PiekSA
Sami Sipponen, ssipponen@live.com, 040 562 7678
Kilpailun järjestää Mikkelin Ampujat. Kilpailun johtaja on Sami Sipponen ja TA on Merja Sikanen (PiekSA). Peruskilpailut toteutetaan pahvitauluihin, joista tulokset otetaan Korhosen ohjelmalla. Finaalit ammutaan elektronisiin taululaitteisiin ja finaalin tulokset ylläpidetään Megalinkin ohjelmalla.
Kaikki SAL sarjat ml. tukisarjat, vammaluokkien SH1 ja SH2 –sarjat sekä näkövammaisten makuuammunta B1-3 luokat yhdistettynä yhteen sarjaan. Mikäli määräaikaan mennessä johonkin sarjaan osallistuu vähemmän kuin neljä osallistujaa yhdistetään sarjoja KY2017 kohdan 5.4 ”Sarjojen yhdistäminen” mukaisesti. Peruskilpailut ammutaan pahvitauluihin ja finaalit elektronisiin taululaitteisiin. Finaalit (F) ammutaan 10 m ilmakiväärin ja –pistoolin M/N ja M/N20 –sarjoissa sekä näkövammaisten makuukilpailun yhdistetyssä sarjassa. Finaalia ei toteuteta, jos sarjassa on vähemmän kuin 4 osallistujaa.
02.01.2018 - 20.01.2018
Ilmoittaminen Mikkelin Ampujien sivulla olevalla sähköisellä ilmoittautumislomakkeella 21.1.2018 mennessä. Eräluettelon laatimista varten on ilmoittautumislomakkeeseen merkittävä mahdollisesti samalla aseella ampuvat muut ampujat nimellä mainiten.
Osallistumismaksut on maksettava ilmoittautumisen yhteydessä Mikkelin Ampujien tilille FI63 5271 0420 2738 16 käyttäen viitenumeroa 20187: - osallistumismaksut 3x20ls ja 60ls ovat 30€ - osallistumismaksu 40ls on 25 € - tukisarjojen osallistumismaksut ovat 15 €.
Mikäli eriin mahtuu. Jälki-ilmoittautumismaksu on + 5€ / laji.
Lauantai 3.2.2018 10 m ilmakivääri makuu + Finaali: näkövammaiset 10 m ilmakivääri: M/N16-18 ja M/N20 + Finaali 3x20 asentokilpailu: M/N, M/N50-60, Y70-80 10 m ilmapistooli: M/N + Finaali, M/N50-60, Y70-80 Sunnuntai 4.2.2018 Tukisarjat: ilmakivääri ja -pistooli 10 m ilmakivääri: M/N + Finaali, M/N50-60, Y70-80 3x20 asentokilpailu: M/N16-20 10 m ilmapistooli: M/N16-18 ja M/N20 + Finaali Alustava ohjelma / aikataulu on erillisenä liitteenä.
Lopullinen ohjelma ja eräluettelo julkaistaan Mikkelin Ampujien sivuilla viimeistään 26.1.2018 mennessä.
Kilpailut pidetään Ampuma Areenalla, joka sijaitsee Karkialammella Mikkeli-Jyväskylä - tien varressa noin 4,5 km kaupungista. Matkaa Mikkelin ohikulkutieltä Karkialammen tienhaaraan on noin 3,8 km. Ampuma Areenalla johtavalla tienhaarassa on tienviitta ”KARKIALAMPI”. Radalle käännytään oikealle Mikkelistä päin kuljettaessa (katso kuva kutsun lopusta). GPS-koordinaatit: N 61º 42.314\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\' ja E 27º 12.463\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\' (Koordinaatit ovat Valtatien 13 ja Karkialammentien risteykseen, koska karttaohjelmat eivät välttämättä opasta Ampuma Areenalle asti).
Ei ole.
Areenalla on kilpailun aikana kanttiini, josta saa kahvia, virvokkeita yms. pientä korvausta vastaan.
Paikalliset hotellit / majoitusliikkeet.
Palkitaan sarjoittain kolme parasta ampujaa.

Kilpailukutsu_9. Markun ilma-asekilpailut

Alustava aikataulu_versio 1.0