St. Michel -Skeet

Ei tulospalveluohjelmaa
Kyllä
Mika Tuukkanen, mika_tuukkanen@hotmail.com, 045 651 2518
Kilpailunjohtaja Jani Hotanen, jani.hotanen@gmail.com, 040 528 1153, TA Kari Mikkonen, karmikkonen@gmail.com, 040 5458 738, oma tulospalvelu + KITI
12.04.2021 - 01.06.2021
https://www.mikkelinampujat.com/kilpailut-vuonna-20212/st-michel-skeet-5-6-6-2021/ tai mika_tuukkanen@hotmail.com
Maksut: 60,00€, paitsi nuoret 50,00€. Joukkuemaksu 30,00€, Osallistumismaksut pankkikortilla paikan päällä tai seuroittain laskulla jälkikäteen.
Viimeistään 1 tuntia ennen kilpailun alkua, mikäli eriin mahtuu. Jälki-ilmoittautumisesta peritään 5,00 €:n suuruinen lisämaksu.
Ilmoitetaan myöhemmin.
Lauantaina 5.6.2021 75 k ja sunnuntaina 6.6.2021 50 k + fin. Molempina päivinä kilpailu aloitetaan klo 10.00.
Eräluettelot, ohjelma ja aikataulu julkaistaan Mikkelin Ampujat ry:n verkkosivuilla: https://www.mikkelinampujat.com/kilpailut-vuonna-20212/st-michel-skeet-5-6-6-2021/
Kyltein Jyväskyläntieltä, radan osoite: Haulikkoradantie 5, Mikkeli
Harjoitukset järjestetään perjantaina 4.6.2021 klo 14.00 - 20.00.
Ei ole.
Kahviossa lauantaina tarjolla lounas. Lisäksi kahviossa kilpailujen ajan mm. virvokkeita, makkaraa ja sämpylöitä.
Paikalliset majoitusliikkeet, rata-alueella ei saa yöpyä. Original Sokos Hotel Vaakuna Mikkelistä on saatavilla kilpailijoille tarjoushintaisia huoneita. Varauksessa tulee käyttää tunnusta BSTMSKEET ja varaukset tulee olla tehtynä 15.5.2020 mennessä. Huomioitavaa, että tarjoushintaisia huoneita on tarjolla rajattu määrä eikä varauksia voi tehdä hotellin nettivarausjärjestelmän kautta. Lisätietoa tarjouksista joko hotellilta tai kilpailun yhteyshenkilöltä.
Tavarapalkinnot, joukkuekilpailussa mitalit. Yli 100 € arvoiset palkinnot ilmoitetaan tulorekisteriin.

Kilpailussa noudatetaan Suomen Ampumaurheiluliiton voimassa olevaa Covid19-ohjeistusta, jonka noudattamista edellytetään myös kilpailijoilta.