Jyväskylän pistoolikisa 2018

Markku Uusitalo, markku.k.uusitalo@gmail.com, 0400 649621
Vesa Kemppi, vesa.kemppi@ksary.net
Kari Laitinen, kari.laitinen@ksary.net, 0405813540
Kilpailun sarjat M ja M50, ei joukkuekilpailua.
05.03.2018 - 30.04.2018
Ilmoittautumiset sähköpostilla osoitteeseen matti.kunttu@pp1.inet.fi tai tekstiviestillä puhelinnumeroon 040 7685384. Ilmoittautumisen yhteydessä kerrothan: nimesi, sarjan jossa ammut sekä seurasi.
Osallistumismaksu on 50 €/hlö. Hinta sisältää keittolounaan. Jotta minimoitaisiin käteisen käsittely kilpailupäivänä, osallistumismaksut pyydetään suorittamaan ennakkoon 2.5.2018 mennessä Keski-Suomen Ampujat ry:n tilille FI82 5290 0240 0806 87. Maksun viitenumero on 1960.
Jälki-ilmoittautumisia otetaan vastaan harkinnan mukaan.
Pistoolikisat pähkinän kuoressa: Yksi päivä. Yksi kilpailu. Neljä lajia (50 m-, vakio-, urheilu-/pienois- ja olympiapistooli). 240 kilpalaukausta. Yhteistulos ratkaisee kilpailun voittajan. La 12.5.2018 Aloitellaan ensimmäinen laji klo 08.30. Vakiopistoolin jälkeen pidetään lounastauko ja sitten jatketaan viimeiset lajit.
Eräluettelot: Julkaistaan KSA:n Ampujien Majan ilmoitustaululla noin viikkoa ennen kisoja sekä toimitetaan sähköpostilla niille, jotka ovat sähköpostilla ilmoittautuneet.

Tervetuloa Rajamäelle kilpailemaan ja testaamaan kevään ampumakunto! HUOM! HUOM! Myös N sarja järjestetään, jos vain on halukkaita osallistujia. (Lisäys 28.01.2018/MKU)

Jyvaskylan_pistoolikisa_2018_tulokset.pdf