Nyt on aika ilmoittaa Ampumaurheiluviikon tapahtumanne
14.4.2009 klo 12:00

Kansallinen Ampumaurheiluviikko saa jatkoa myös tänä vuonna. Ampumaurheiluviikkoa vietetään 23.-30.5.2009 välisenä aikana. Tapahtumaketjussa on ollut hyvin seuroja mukana ympäri Suomea. Parhaimmillaan yhdessä tapahtumassa on ollut yli 300 ampumaurheilusta kiinnostunutta. Nyt on aika taas ilmoittautua mukaan!

Kansallisen Ampumaurheiluviikko voisi olla ns. Kevät/kesätervehdys kuntalaisille ja sen tarkoitus on esitellä monin eri tavoin seurojen, alue- ja lajijaostojen ja myös liiton toimintaa. Idea onkin tuoda järjestäytynyt ja vastuullinen ampumaseuratoiminta näkyville "toreille ja turuille" mitä mielikuvituksellisin ja monimuotoisin keinoin.

Nyt ei ole tarkoitus järjestää yksin kilpailuja, vaan olla esillä ja esitellä toimintaa paikkakuntalaisille ja kiinnostuneille kivalla ja hauskalla tavalla. Toki siellä voi olla kilpailuja ja haasteotteluita seuran organisoimana mm. kunnan päättäjiä ja silmää tekeviä vastaan tai yritysten puulaakilaserkisaa tai mitä vaan.

Pääasia on, että olemme esillä! Ideahan voisi olla esim. entisajan markkinoiden ampumakoju – ei räiskintää, vaan tarkkuusammuntaa tarjoten. Mukaan voi ihan hyvin pyytää vaikka metsästys- ja riistanhoitoyhdistyksiä, reserviläisiä, armeijaa tai poliisia tai myös kaupallisia yrityksiä.

Viikkoa varten liitosta saa materiaalia postimaksun / rahtikulujen hinnalla.
Viikon järjestämiseen liittyy myös Seura-asukilpailu, sillä jokaisen mukaan ilmoittautuneen seuran on mahdollisuus voittaa seuralle uudet seurat. Katso erilliset Seura-asukisaohjeet, tietoa löytyy myös nettisivuiltamme. Nyt kannattaa tulla mukaan!

Keräämme myös tapahtumalistaa nettisivuille tapahtumista ja myöhemmin teemme myös tiedotusmateriaalia käyttöönne. Lähetä tieto välittömästi tapahtumasta (paikka, aika, mitä tapahtuu) nettilomakkeella, niin tapahtuma pääsee mukaan netissä olevaan listaan. Valitsemme myös yhden paikan/tapahtuman viikon avauspaikaksi. Esityksiä otetaan vastaan samalla kun ilmoitatte tapahtumista.

Kaikki joukolla mukaan!

Suomen Ampumaurheiluliitto ry