ISSF:n Urheilijakomitea
5.8.2014 klo 12:00

Hyvä Urheija,

Äänestys ISSF:n Urheilijakomiten jäsenyyksistä käydään  Granadan MM-kisoissa. Suomesta edustajana ja komitean puheenjohtajana on toiminut tähän saakka Juha Hirvi.  Juha on saanut kiitosta ISSF:ltä hienosti hoitamastaan pestistä sovittelevana urheilijana sekä lajin parasta ajattelevana laaja-alaisena näkijänä.

Nyt Juha ei voi enää olla sääntöjen mukaan uudessa urheilijakomiteassa, koska urheilijana hän ei ole osallistunut urheilijana Münchenin 2010 MM-, Lontoon 2012 olympiakilpailuihin tai tullene osallistumaan 2014 MM-kilpailuihin.

SAL:n hallitus päättää a) asetetaanko ehdokasta ja b) mahdollisesta ehdokkaasta elokuun kokouksessaan (12.8.).

Esityksen voi tehdä vain urheilija joka on osallistunut MM-/Olympialaisiin. Esitystä varten halukkaan urheilijan tulee täyttää itse tarvittavat tiedot jo valmiiksi mukaan ko. lomakkeella (Athlele form) valmiiksi. Juha antaa mielellään lisätietoja ko. valiokunnassa työskentelystä.

Jos olet kiinnostunut, ole hyvä lähetä tieto itsestäsi 10.8. mennessä osoitteella risto.aarrekivi@ampumaurheiluliitto.fi , laita mukaan tarvittava lomake täytettynä ja sähköinen valokuva.

Alla urheilijatietokaavake ja ohjeet/tieto äänestyksestä.