Ampumaurheiluseura – Hae SAL kehittämisapurahaa 2022 elokuun loppuun mennessä
9.8.2022 klo 08:59

Ampumaurheiluseuralla on monia tehtäviä. Mm. tarjota ampumaurheilutoimintaa paikkakunnalla sekä tarjota hyvää ammunnan opetusta ja ohjausta. Seurassa, jossa on laadukasta toimintaa, on jäsenien hyvä olla. Varmistaakseen laadukkaan toiminnan on paikallaan kehittää seurassa asioita.

Onko ampumaurheiluseurassanne ajateltu kehittää jotain uutta? Uudella projektilla voidaan vaikkapa lähestyä uusia ryhmiä, tarjota ampumaurheiluun liittyvää toimintaa jopa ampumaseuran ulkopuolelle. Oleellista on, että uusi projekti synnyttää seurassa toivottavasti uudenlaisen toimintamallin ja saadaan pysyvyyttä lisää.

Uudella projektilla ampumaurheiluseuraan ohjattua toimintaa lisää!
– Voisiko uusi projekti olla suunnattu esimerkiksi ampumakoulutoiminnan jälkeiseen toimintaa, jolla ehkäistään ns. dropoutia?
– Voisiko uusi projekti olla kohdistettu vaikkapa tytöille tai naisammuntaprojektille, esim. haulikko?
– Voisiko uusi projekti auttaa seuran vammaisammunnan kehittämisessä?
– Voisiko projekti olla jopa uusi tapahtuma, jolla saadaan ampumaurheilua paikkakunnalla esille ja kokeiltavaksi?

Sopikaa uudesta projektistanne seurassa ja hakekaa kehittämisapurahaa Ampumaurheiluliitosta!
Rahallista tukea projektille ampumaurheiluseura voi saada 500€ – 3000€.
Tarkemmat hakuohjeet löytyvät tästä. Hakulomake löytyy tästä.

SAL kehittämisapuraha 2022 haku on alkanut 1.6. ja on avoinna kaikille Ampumaurheiluliiton jäsenseuroille 31.8.2022 asti. Tukea saaville seuroille ilmoitetaan 15.9. mennessä.

Hakulomakkeessa kysytään mm:
Projektin tarkoitus ja nimi.  Projektin aloitus ja kesto? Miten projekti toteutetaan?
Projektin budjetti? Haettavan avustuksen määrä ja mahdollisen oman rahoituksen osuus euroina? Hankkeen yhteyshenkilö jne.

Katso lisää hakulomakkeesta.

Tiedustelut