Grande Finale Kisakalliossa 29.-30.10.2022
29.9.2022 klo 08:49
Anne Laurila

Perinteinen Grande Finale -viikonloppu järjestetään lokakuun lopulla Kisakallion urheiluopistolla Lohjalla. Tapahtuma rakentuu jaostojen lajiparlamenttien ja liiton palkitsemisgaalan ympärille. Mukana on paljon myös muuta ohjelmaa.

Lauantaina aloitetaan yhteisesti klo 9.00, jonka jälkeen siirrytään lajiparlamentteihin. Lauantaina on luvassa lisäksi parituntinen ampumaurheilun psyykkisestä valmennuksesta Satu Kasken ja Päivi Frantsin luotsaamana urheilijavieraiden kera, sekä asiaa urheilijan sponsoriyhteistyöstä.  Illan huipentaa Grande Finale -gaala. Sunnuntaina on asiaa viimeaikaisesta positiivisesta kehityksestä yhteiskunnassa seuratoiminnan kehittämisen näkökulmasta. Lisäksi esitellään syyskuussa käynnistynyt ohjaaja- ja valmentajakoulutuksen sekä valmennuskulttuurin kehittämishanke, keskustellaan valtakunnallisen verkostoyhteistyön käynnistämisestä ja sovitaan tulevista toimenpiteistä ohjaaja- ja valmennustoiminnan kehittämiseksi. Toivottavasti mahdollisimman moni ohjaaja- ja valmentajatehtävissä jollain tavalla toimiva tulee mukaan! Aamulla on lisäksi mahdollista saada henkilökohtaista opastusta Suomisportin ja kilpailu- ja tilastopalvelu Kitin käytössä. Viikonlopun päättää liittokokous.

Lauantai 29.10.2022
8.00 Ilmoittautuminen alkaa
9.00 Yhteinen avaus
9.30 Lajiparlamentit alkavat
14.00 Ampumaurheilijan psyykkinen valmennus
16.00 Urheilijan sponsoriyhteistyö
18.30 Grande Finale -gaala

Sunnuntai 30.10.2022
9.00-10.30 Suomisport- ja Kiti-klinikat
9.30 Positiivinen kehitys yhteiskunnassa ja nykytilanteen hyödyntäminen, jotta seuratoiminta kehittyy
10.30 Valmentajaverkoston kokoontuminen – kaikille ohjaaja- ja valmentajatehtävien parissa toimiville
13.00 Liittokokous

Hinnat

Hinta muodostuu perushinnasta 5 euroa ja valituista lisäpalveluista, jotka on kuvattu alla. Majoituspakettien hinnat ovat per henkilö ja riippuvat siis valitusta huoneesta.

VIIKONLOPPUPAKETTI:

Viikonloppupaketti sisältää majoituksen la-su valitsemassasi huoneessa, lajiparlamentin ja seuraavat ruokailut: la aamiainen, lounas, päiväkahvit, Grande Finale -gaalaillallinen, su aamiainen ja lounas.

2hh 150€/ 1hh 175€

PÄIVÄKÄVIJÄ:

Päiväkävijä voi valita lajiparlamentin osalta vaihtoehdon ilman ruokailuja tai ruokailuineen (la aamiainen, lounas ja päiväkahvi). Ei sisällä Grande Finale -gaalaillallista (valitse halutessasi gaalapaketeista).

Lajiparlamentti, ei ruokailuja 0€

Lajiparlamentti, ruokailuineen 65€

GAALAPAKETTI:

Sisältää Grande Finale -gaalaillallisen ja halutessasi myös majoituksen la-su valitsemassasi huoneessa sisältäen su-aamiaisen. Ei sisällä lajiparlamenttia.

Iltapaketti 45€, sisältää vain Grande Finale -gaalaillallisen.

Iltapaketti majoituksella sisältää la-su majoituksen, Grande Finale -gaalaillallisen ja su-aamiaisen. Ei sisällä lajiparlamenttia ja la-lounasta eikä päiväkahvia.

2hh 115 €/ 1hh 140€

PERJANTAIPAKETTI:

Sisältää majoituksen pe-la valitsemassasi huoneessa ja lajiparlamentin. Sisältää seuraavat ruokailut: pe päivällinen, la aamiainen, lounas ja päiväkahvi. Ei sisällä Grande Finale -gaalaillallista (valitse halutessasi gaalapaketeista).

2hh 110€/ 1hh 130€

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen tapahtuu Suomisportin kautta, https://www.suomisport.fi/events/2652be75-391d-4fc7-896c-9e5952945b2a.

Huomaathan, että ensimmäisessä vaiheessa pelkästään ilmoittaudutaan tapahtumaan, myöhemmässä vaiheessa pääsee valitsemaan lisäpalveluista toivomansa ruokailu- tai majoituspaketin. Seurakäyttäjä voi ilmoittaa seuran muitakin jäseniä yhdellä kertaa.

Ilmoittautumiset ovat sitovia, ja ne tulee tehdä viimeistään 19.10.2022.

Jos osallistut Grande Finale -viikonloppuun vain sunnuntain liittokokouksen osalta, ilmoittaudu vain liiton sivujen liittokokouksen ilmoittautumislomakkeella.

Jos Suomisport-ilmoittautumisessa on ongelmia, kysy lisätietoa Sanna Hellgréniltä, puh. 040 563 3554, sanna.hellgren(ät)ampumaurheiluliitto.fi

Pukeutumiskoodi gaalailtaan on juhlapuku (smokki/tumma puku).