Haku pistoolin tehoryhmään käynnissä
1.10.2022 klo 13:26
Kustaa Ylitalo

Nyt on aika hakea pistoolin tehoryhmään – hakuaika päättyy lokakuun lopussa.

Pistoolin tehoryhmä leirillä Kisakalliossa lokakuussa 2022
Pistoolin tehoryhmä leirillä Kisakalliossa 1.10.2022

Tehoryhmä on Suomen Ampumaurheiluliiton (SAL) nuorille (n. 15-24 v.) urheilijoille tarkoitettu valmennusryhmä. Tehoryhmätoiminnan tarkoituksena on auttaa ja tukea lahjakkaita urheiluampujia heidän harjoittelussaan ja valmennuksessaan. Urheilijat eivät vielä kuulu maajoukkueryhmiin, mutta tavoite on asetettu menestymiseen kilpaurheilussa.

Vanhoihin ryhmäläisiin ollaan suoraan yhteydessä. Uusia tehoryhmään haluavia kehotetaan hakemaan tehoryhmään. Hakemus tulee lähettää osoitteeseen juhani.f@gmail.com . Kerro hieman itsestäsi, tavoitteistasi ja tuloksistasi viimeisen vuoden ajalta. Laita tuohon myös syntymäaikasi ja edustamasi seura. Hakuaika päättyy lokakuun lopussa!

Tervetuloa mukaan, ota rohkeasti yhteyttä!

Lisätietoja:
Pistoolin tehoryhmän vastuuvalmentaja Juhani Forsman, juhani.f@gmail.com
Nuoriso- ja koulutuspäällikkö Kustaa Ylitalo, kustaa.ylitalo@ampumaurheiluliitto.fi, p. 040 8390 446