Nimikilpailu 28.2 saakka! Mikä nimi monilajiselle ampumaurheilukoululle?
22.2.2023 klo 16:58
Sanna Erdogan

Kevään 2023 aikana rakennetaan uusi monilajinen ampumaurheilukoulu. Ampumaurheilukoulua varten tuotetaan valmiit, helppokäyttöiset materiaalit aluksi pistoolille, kiväärille ja haulikolle sekä myöhemmässä vaiheessa myös action airille. Materiaalit laaditaan sekä suomeksi että ruotsiksi ja ne rakennetaan siten, että myös aloittevan ohjaajan on helppo tarjota ampumaurheiluohjausta seurojen tai seurayhtymien ampumaurheilukouluissa.

Etsimme nyt monilajiselle ampumaurheilukoululle jotain innostavaa, ytimekästä nimeä. Keksitkö juuri sinä kaikkien suuhun sopivan, helposti käytettävän nimen? Ehdotuksia otetaan vastaan 28.2.2023 saakka. Voit jättää oman ehdotuksesi täällä.

Ampumaurheiluliiton toimiston henkilökunta yhteistyössä hankkeen ohjausryhmän kanssa valitsee parhaan ehdotuksen, josta on luvassa tuotepalkinto. Toinen palkinto arvotan kaikkien osallistuneiden kesken.

Monilajisen ampumaurheilukoulun on tarkoitus hankkeen jälkeen kasvaa ja lajeihin voidaan liittää sisältöä myös mm. liikkuvasta maalista tai muusta seurojen toivomasta sisällöstä. Tällä tavalla seurat voivat räätälöidä ampumaurheilukoulustaan monilajisen juuri omaan profiilinsa sopivilla lajeilla. Näin saadaan ampumaurheilua kattavammin tarjolle kokeiltavaksi ja jokaisen on helppoa löytää itselleen sopivin laji. Valmiilla malleilla ja uudistuvalla ohjaajakoulutuksella pyritään valtakunnallisesti tasokkaaseen ja tasalaatuiseen ohjaukseen.

Lisätiedot hankekoordinaattori Jaana Joutsenkorpi
jaana.joutsenkorpi@ampumaurheiluliitto.fi  / p. 040 775 7802