Unelmien Ampumaratapäivä toukokuussa äitienpäiväviikolla
8.3.2023 klo 18:26
Kustaa Ylitalo

Unelmien Liikuntapäivää ja Ampumaratapäivää vietetään toukokuussa äitienpäiväviikolla.

Olympiakomitean koordinoima Unelmien Liikuntapäivä 10.5.2023 on kaikenlaisen liikkumisen kokeilu- ja pop up -päivä, joka rakentuu ihmisten omille ideoille, kokeiluille ja yhdessä tekemiselle yli raja-aitojen. Se on kaikenlaisen liikkumisen pop up -päivä, johon kuka tahansa voi osallistua ja järjestää tapahtumia.

Päivän tavoitteena on innostaa ihmisiä liikkumaan ja löytämään uusia tapoja liikkua.

Suomen Ampumaurheiluliitto ja Metsästäjäliito viettävät Unelmien Ampumaratapäivää äitienpäiväviikolla 8.-14.5.2023. Viikon aikana eri puolilla Suomea ampumaurheiluseurat, metsästysseurat ja muut ratojen käyttäjät järjestävät ampumaradoilla maksuttomia lajikokeiluita ja mahdollisuuden tutustua ohjatusti ja turvallisesti eri ampumalajeihin.

Liikkumisen iloa jaetaan Unelmien Liikuntapäivästä tunnisteella #unelmienliikuntapäivä! Seuraa Unelmien liikuntapäivän sometilejä, jotta pysyt ajan tasalla päivän tapahtumista ja uutisista.

Unelmien Ampumaratapäivän tapahtumat, tarkemmat ajankohdat ja paikkakunnat tulevat maalis-toukokuun aikana näkyviin tänne!

HUOM! Seurat käykää lisäämässä oma tapahtumanne kalenteriin täällä!

Tiedustelut: kustaa.ylitalo@ampumaurheiluliitto.fi

Lisätietoa myös: www.ampumaurheiluliitto.fi ja www.metsastajaliitto.fi

Tervetuloa ampumaradoille haastamaan itseä ja tutustumaan mielenkiintoiseen ja innostavaan lajiin!