Ampumaurheiluliittoon haetaan valmentajia
19.9.2023 klo 10:35

Ampumaurheiluliitossa on sopimuskauden päättyessä avattu haettavaksi valmentajien tehtäviä.

Ampumaurheiluliittoon haetaan seuraavia valmentajia:
trap: päävalmentaja, nuorten valmentaja, paravalmentaja
skeet: nuorten valmentaja
– luotilajien paravalmentaja
pistooli: lajivalmentaja
liikkuva maali: päävalmentaja

Tehtäviä voidaan tarpeen mukaan yhdistellä. Katso tarkemmat kuvaukset tehtävittäin täältä.

Kaikki valmentajat toimivat maajoukkueiden valmennustehtävien lisäksi SAL:n valmentajakoulutuksen suunnittelussa ja toteutuksessa. Lisäksi jokaisessa lajissa yhden valmentajan tehtäviin kuuluu myös nuorten tehoryhmän valmennuksen suunnittelu ja koordinointi yhdessä tehoryhmävalmentajien kanssa.

Edellytämme valittavilta erinomaista lajiosaamista, tehtävän tasosta riippuen riittävää valmentajakoulutusta, käytännössä osoitettua valmennusosaamista sekä kykyä toimia kansainvälisissä yhteyksissä englannin kielellä.

Kaikissa tehtävissä onnistuminen edellyttää erinomaisia vuorovaikutustaitoja ja yhteistyökykyä, riittäviä tietoteknisiä taitoja, paineensietokykyä ja halua kehittää omaa valmennusosaamistaan.

Tehtävät ovat määräaikaisia ja alkavat 1.12.2023 tai 1.1.2024. Sopimukset ovat 1–vuotisia. Tehtävät ovat eri laajuisia osa-aikaisia tai oto-tehtäviä.

Lisätietoa tehtävistä antaa valmennuksen johtaja Ville Häyrinen, puh. 050 3023300 ville.hayrinen@ampumaurheiluliitto.fi

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen 15.10.2023 mennessä osoitteeseen rekry@ampumaurheiluliitto.fi. Kerro hakemuksessasi myös, kuinka laajasta tehtävänkuvasta olet kiinnostunut.