Kaakkois-Suomen aluejaosto järjestää ilma-aseleirin Tanhuvaaran Urheiluopistolla 26.-28.11.2021.
Leirin hinta ja ilmoittautumisohjeet https://www.ampumaurheiluliitto.fi/kalenteri/tapahtumat/tapahtuma/?id=262

Alueen uutisia

Kaakkois-Suomen Haulikkoampujat ry järjestää I- ja II-luokan tuomarikurssin Haulikkolajeissa

Aika:                         4.7.2020 klo 11:00
Paikka:                      Betoni Oy Teollisuustie 18  54500 Taavetti
Kouluttaja:              Juho-Pekka Maunula

Ilmoittautumiset:    28.6.2020 mennessä Ari Hyypiä
sähköpostilla:             ari.hyypia@gmail.com tai puh: 050 363 3456
Kurssin hinta:            35,00 €, sisältää kahvit ja jotain pientä syötävää sekä tuomarikortin
Maksu suoritetaan käteisellä kurssipaikalla ( tasaraha ) tai pankkisiirrolla
Mukaan kurssille:      Viimeisimmät sääntökirjat KY/2020, haulikkolajien
säännöt ja sporting lajien säännöt.
Kurssilla on mahdollista selata sääntöjä myös
nettiversiona esim. tabletilta.
Kurssipaikalla ei ole mahdollista ostaa sääntökirjoja.
Tervetuloa tuomarikurssille Luumäelle
Kaakkois-Suomen haulikkoampujat ry
Ari Hyypiä

Tuomarikorttikoulutusta Mikkelissä

Suomen Ampumaurheiluliiton Kaakkois-Suomen aluejaosto järjestää SAL:n kivääri- ja pistoolilajien.
I- ja II- luokan tuomarikurssin Mikkelissä lauantaina 11.1.2020 klo 9.00 – 18.00 Mikkelin Ampujien Ampuma – Areenalla osoitteessa Karkialampi Mikkeli.

Kurssilla käsitellään:
SAL:n kiväärilajien säännöt ja kultahippusäännöt sekä kilpailutoiminnan yleissäännöt ja ohjeet KY/2018
Koulutuksen pitävät kivääri Sami Sipponen ja Niko Matilainen,  pistooli Kari Metsätalo
Kurssille osallistuvalla tulee olla mainitut sääntökirjat tai sääntökirjojen nettiversiot. Sääntöpäivitykset voi tarkistaa osoitteesta: https://www.ampumaurheiluliitto.fi/liitto/kilpailutoiminta/saannot/Sääntökirjoja voi ostaa SAL:n nettikaupasta: https://www.ampumaurheiluliitto.fi/myy-ja-osta/kauppa/ tai  tilata SAL:n toimistolta: Kirsi Kankaanmäki puh. 0400 930 527 tai sähköpostilla: kirsi.kankaanmaki@ampumaurheiluliitto.fi
Kurssille voivat osallistua SAL:n jäsenseurojen urheilijat. I lk:n korttia suorittaakseen on oltava viisi merkintää sisältävä kyseisen lajiryhmän II-luokan tuomarikortti, jonka voimassaolon umpeutumisesta ei ole kulunut yli 1 vuotta.
(KY/2018/ L.5.9; ”Kokeen perustella myönnetyn II- ja I-luokan tuomarikortin voi uusia hakemuksesta kääntöpuolella olevien vähintään viiden tuomarityöskentelymerkinnän perusteella samaan luokkaan ja lajiryhmään vain yhden kerran”)
Kurssille ilmoittautuminen 30.12.2019 mennessä: mikkelinampujat@gmail.com
Kurssin laskutus tapahtuu seuroittain jälkikäteen.
Radalla on myös mahdollista ruokailla 10 € omakustannushintaan ( maksetaan paikan päällä käteisellä ) aamulla voileipäkahvit, päivällä keittolounas ja iltapäivällä pullakahvit.

Tuomarikoulutus 11.1.2020 Mikkeli

Kaakkois-Suomen aluejaosto järjestää ilma-aseleirin 23.-24.11.2019 Kotkassa KAS:n ampumaradalla Lauantai 23.11 on kivääripäivä ja sunnuntai 24.11 on pistoolipäivä.
Leirin hinta on 20 € / päivä / henkilö. Ruokailu on omakustanteinen . Leirin ohjaajat ovat Mikko Mattila / kivääri ja Pertti Sinkko pistooli Ilmoittautumiset:
– kivääri : mikkoljmattila@gmail.com  tai matti.hahl58@gmail.com
– pistooli: pertti.sinkko@gmail.com

Kaakkois-Suomen aluejaosto järjestää matkan  Swedish Cupiin 1.-7.1.2020
Lisätietoa matkasta antaa Matti Hahl puh. 050 526 2670 matti.hahl58@gmail.com
ilmoittautumiset viimeistään 27.10.2019

Haulikkolajien tuomarikorttikoulutusta Mikkelissä

Suomen Ampumaurheiluliiton Kaakkois-Suomen aluejaosto järjestää SAL:n haulikkolajien I- ja II- luokan tuomarikurssin Mikkelissä maanantaina 22.4.2019 klo 9.00 alkaen Etelä-Savon pelastuslaitoksen auditoriossa, osoitteessa Jääkärinkatu 16, 50130 Mikkeli.

Kurssilla käsitellään:
SAL:n kilpailutoiminnan yleissäännöt ja ohjeet KY/2018
SAL:n haulikkolajien säännöt H/2017-2 ja ISSF:n ampumalajien tekniset säännöt TS/2017-2
Sportinglajien säännöt Sp/2017 ja Sporting muutokset 2017

Kurssille ilmoittautuminen 18.4.2019 mennessä: mika_tuukkanen@hotmail.com tai 045 651 2518. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitettava suorittaako I- vai II-luokan tuomarikortin.

Kurssi järjestetään vain jos ilmoittautuneita on vähintään 5 henkilöä.
Tervetuloa!
Suomen Ampumaurheiluliiton Kaakkois-Suomen aluejaosto.

Kaakkois-Suomen alueen järjestämään
Swedish Cupin matkaan osallistuville tiedoksi

1.1.2019 Linja-auto lähtee Sulkavalta
Virta Lines hallilta Pieksänlahdentie 11 klo 9:30

Mikkeli Karkialampi klo 11:00
Kouvola matkakeskus klo 12:30
Tauko Pukarolla klo 13:00 – 13:45
Bussin tankkaus ennen satamaa
Helsinki
Katajanokka n. klo16:00.

Kaakkois-Suomen alueen ilma-aseleiri 12.1.2019 ja 13.1.2019

Järjestävä seura:             Kuusankosken Ampujat ry
Ajankohta:                        la 12.1.2019 ilmakivääri, su 13.1.2019 ilmapistooli

Ilma-aseleiri KuusA 2019

KIVÄÄRIN TUOMARIKOULUTUS KUUSANKOSKELLA

Kaakkois-Suomen aluejaosto järjestää lauantaina 24.11.2018 klo 10-18 kiväärin l- ja ll-luokan tuomarikorttikoulutuksen. KuusA:n Puhjonmäen radalla osoitteessa Osonojantie 5 Kuusankoski

Koulutuksen pitää Toni Matilainen
Ilmoittautumiset Tonille matilainen.t@gmail.com

Muistathan ottaa mukaan kivääri 2018 – ja KY:n 2018 sääntökirjat.
Kirjoja voi ostaa SAL:n nettikaupasta: https://www.ampumaurheiluliitto.fi/myy-ja-osta/kauppa/
tai voit tilata SAL:n toimistolta: Kirsi Kankaanmäki puh. 0400 930 527 tai sähköpostilla: kirsi.kankaanmaki@ampumaurheiluliitto.fi

Tämän paketin ottajat ilmoittakaa, sekä mahdolliset ruoka-ainerajoitteet / allergeenit sähköpostilla eeva.mankki@elisanet.fi tai puh 0400737589

Kurssin laskutus tapahtuu seuroittain jälkikäteen.

Tuomarikoulutus